Don Quai gebruiken tijdens ivf traject?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SamirsVrouwtje, 6 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    Hi dames,

    Ik kreeg bij de tuinen de tip om don quai capsules te gebruiken voor een goede doorbloeding van de baarmoeder. Ik zit momenteel in een ivf traject. Ik zit ook altijd in kunstmatige cyclussen. Ik zal voor de zekerheid het ziekenhuis morgen bellen, maar dacht misschien weet iemand of dit tijdens een traject gebruikt mag worden.
     
  2. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Heb even gegoogld wat dat nu weer is. Ik lees een kruiden middel met een ‘estrogen like effect’

    ik zou er niet aan beginnen. Geen idee wat je inneemt en wat het doet. Met alle respect voor de winkel, maar wat weet iemand van een drogist hier nu van.
    dan kun je beter ubiquinol ofzo gaan nemen als je iets wilt nemen. Of granaatappel sap oid.

    https://www.drugs.com/mtm/dong-quai.html
     
    SamirsVrouwtje vindt dit leuk.
  3. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.808
    5.555
    113
    Vrouw
    Precies wat hier gezegd wordt. Eventueel kan je ook voor een goede doorbloeding vitamine E gaan slikken.
     
    SamirsVrouwtje en Do1981 vinden dit leuk.
  4. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    Thanks voor je uitleg! Ik zie wel op meerdere pagina’s dat vrouwen het innemen voor een betere doorbloeding, maar ik wist nou niet of t nou wel of niet kan als je in een traject zit. Maar ik snap je wel hoor. Je weet nooit wat je echt inneemt.
     
    Do1981 vindt dit leuk.
  5. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    die tip kreeg ik ook mee inderdaad! Dat kan nooit kwaad natuurlijk
     

Deel Deze Pagina