donkere urine...wie herkent dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kim81, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim81

    kim81 Lid

    12 dec 2006
    22
    0
    0
    hallo meiden!

    hier ben ik weer even, met mij gaat alles heel erg goed, heb nu waarschijnlijk alleen voor de 2de keer een schimmelinfectie.
    en ben moe moe moe en verder eigenlijk geen klachten. Ik ben dit weekend begonnen om urine op te vangen voor moeders voor moeders.
    Ik heb een vraagje aan jullie, mijn urine is donkerder als voor ik zwanger was en heb geen blaasonsteking, en drink wel veel, hebben jullie dat ook? komt dat door de zwangerschap? wie kan mij helpen...

    liefs kim
     
  2. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Mijn urine is ook donkerder dan anders. Ik denk ook dat het komt door de zwangerschap.
     
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Drink je genoeg? Verder, weet je zeker dat je geen blaasontsteking hebt, getest bij de huisarts ofzo? Tijdens de zwangerschap kun je namelijk blaasontsteking hebben met andere of zelfs geen klachten. Anders weet ik het niet.
     
  4. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ik heb het ook hoor... kan verder denk ik ook geen kwaad. Leuk dat je ook mee doet voor MvM.. :D
     
  5. Niet meer actief

    Is heel normaal hoor....
    Joh, je wil niet weten wat voor kleuren mijn urine de eerste weken allemaal heeft gehad. Van donkerbruin tot bijna fluoriscerend geel :)
    (voor MvM maakt het trouwens helemaal niet uit hoor, welke kleur het goedje heeft. )
    Volgens mijn vk in ieder geval een normaal verschijnsel. Maar zorg inderdaad wel dat je voldoende drinkt en houd verder goed in de gaten of je wel vaak genoeg naar de wc moet etc. Een blaasontsteking ligt in de zwangerschap namelijk altijd op de loer.
     
  6. wondertje nr 3

    wondertje nr 3 Actief lid

    24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Heb ik ook hoor lijkt soms wel oranje haha
     
  7. Migga

    Migga Fanatiek lid

    12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    oja, dat herken ik precies!
    In de eerste 16 weken dat ik urine opving voor MvM, was mijn urine heeeeel erg donker en rook heel sterk. En dat terwijl ik wel 2,5 liter water op een dag dronk! Het komt puur door je hormonen. Na die 16 weken werd het weer "normaal" !
     
  8. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik heb het ook vrij donker!
     

Deel Deze Pagina