Ik bedoel daar geen dieet mee Ik heb de laatste maanden mij voeding aan gepast ben 10 kilo afgevallen in 2 maanden tijd. Ik drink geen prik meer eet gezond maar wel goed en laat het snoepen staan. Honger me zelf dus niet uit maar door deze verandering val ik wel af. Nu ben ik pas zwanger 5 weken in het begin dus. Zal ik nu blijven afvallen of stopt dat tijdens zwangerschap. Ik krijg alle voeding en vitaminen binnen eet goed. Dus ik leef gewoon nu gezond hele omdraai dus. Maar ja vraag is dus ik ben zwanger en hoe gaat dat verder is dat slecht wie kan mij antwoord geven.
Lijkt mij geen probleem als je gewoon gezond eet en alles binnen krijgt wat jij en je beeb nodig hebben Het kan zijn dat je nog wel wat gaat afvallen, want dat doen veel vrouwen in de 1e 3 maanden van de zwangerschap, ma anders zou je het eens aan moeten geven bij je vk, dan kan ze je urine af en toe even checken of alles goed gaat Maar het lijkt mij geen probleem hoor Juist alleen maar goed voor jezelf en je beeb dat je nu gezonder eet toch! Nog van hate gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens en geniet ervan! xxx Adorable
Bij het voedingscentrum hebben ze wel een lijstje, wat een zwangere vrouw zou moeten eten. Zolang je je daar ongeveer aan houdt, lijkt het me niet zo'n probleem. Ik ben in de eerste helft van mijn vorige zwangerschap ook 5 kilo afgevallen, maar uiteindelijk toch 7 kilo boven het begin gewicht gekomen. De kleine was zowat 4 kg, dus hij heeft er geen last van gehad
Ben ook al 5 kilo kwijt. Kan niet veel verdragen qua eten op het moment of heb er gewoon geen trek in. Volgens de VK kan het geen kwaad zolang ik maar de zwangersschaps voedingssupplementen blijf slikken. De kleine pakt wel wat ie nodig heeft.