Doorbraak Madeleine mcCann

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door babyhope, 3 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Zoe123, citroenrasp en joepy vinden dit leuk.
  2. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.175
    2.818
    113
    Hoop zo dat hij meer weet/zegt..
     
  3. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.369
    8.462
    113
    Ik las het net. Hoop zo ontzettend dat er nu duidelijkheid voor de ouders komt en dat degene die haar heeft laten verdwijnen zo gigantisch zwaar gestraft gaat worden.
     
    Zoe123, Kukido en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.376
    4.658
    113
    Hopelijk komt er nu duidelijkheid. Ook omdat er zo vaak over die ouders gezegd wordt dat zij er iets mee te maken hebben zelf. Ben wel benieuwd hoe deze man opeens naar boven is gekomen
     
  5. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ja, dit...
     
  6. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Het zou natuurlijk geweldig zijn als er meer duidelijkheid komt.

    Vind het wel een beetje vreemd dat ze telefoonnummers hier zo openbaar zetten.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.718
    15.148
    113
    Jeetje het zou wat zijn als eindelijk duidelijk wordt wat er is gebeurd....
    Hoop dat er met deze man meer duidelijkheid komt.
     
  8. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.561
    7.166
    113
    Normaal zullen ze dat niet snel doen, maar het vinden van getuigen is gewoon heel belangrijk, want de info die ze tot nu toe hebben is niet voldoende om iemand te veroordelen.
    Het belang dat deze zaak nu eens wordt opgelost is heel groot.
    Vind de beloning dus ook nog aan de lage kant.
     
  9. caletto

    caletto Actief lid

    13 sep 2019
    224
    146
    43
    Het zijn waarschijnlijk telefoonnummers van een ongeregistreerde SIM die niet meer actief in gebruik zijn.
     
  10. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    De telefoonnummers zijn al lang buiten gebruik inmiddels, dus niemand kan ze even bellen ofzo ;)
     
  11. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
  12. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.794
    16.836
    113
    Vrouw
    Vreselijk zeg, maar hopelijk komt er nu duidelijkheid.. al zou je sommige dingen misschien liever niet willen weten.
     
  13. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik heb de nieuwsberichten nog niet gelezen. Ik vind het vooral verbazing wekkend dat na al die jaren toch weer een nieuwe verdachte in beeld komt. Ik vraag me af hoe ze met speurwerk daar dan terecht komen. En als dat waar ik voel ik me echt schuldig dat ik al die jaren ervan overtuigd was dat die ouders er mee te maken hebben gehad en dit ook regelmatig heb uitgesproken.
     
  14. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ben bang dat er nooit duidelijkheid komt. Net als bij Nathalie Holloway en Nikkie Verstappen. Zolang de daders meer te verliezen hebben en er niets mee te winnen hebben zullen ze in mijn ogen nooit de waarheid vertellen en hun kaken stijf op elkaar houden. Bij dit soort zieke geesten zal geen greintje menselijkheid of schuldgevoel aanwezig zijn. Die hebben geen motivatie om daarover nog de waarheid te vertellen ben ik bang.
     
    Hemeltjelief en citroenrasp vinden dit leuk.
  15. Rosa Canina

    Rosa Canina Fanatiek lid

    28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Dit heb ik ook vaak gedacht hoor. Ik hoop dat het opgelost word want dat pleit de ouders echt onschuldig.

    Ik heb de documentaire op Netflix hierover gekeken en kan echt niet begrijpen dat de ouders de kinderen op een hotelkamer lieten (deze was niet op slot) en zelf met een gezelschap tapas gingen eten. Ze zaten behoorlijk ver nog van het hotel af. Er zat een zwembad tussen en een stuk grond en dan het terras van het restaurant waar ze zaten. Totaal geen zicht op de hotelkamer of de entree van het hotel. Af en toe ging er iemand een kijkje nemen van het gezelschap in de hotelkamer en op een gegeven moment was Maddie weg.

    Ik zou dus never nooit mijn jonge kinderen alleen in een hotelkamer achterlaten en zeker niet in een ander land. Niet om mezelf op de borst te slaan, maar hiermee vind ik wel dat de ouders nalatig zijn geweest.

    Maar goed, de ouders zijn meer dan genoeg gestraft en zoiets vreselijks gun je je ergste vijand niet. Dat de oplossing maar nabij is.
     
    NiVa0230, Huismuisie, RobinBird en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. MyMiracle

    MyMiracle Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Mocht hij de werkelijke dader zijn, dan hoop ik dat ook zo berecht wordt!
    Het blijft een vreselijk verhaal. Een verhaal waar iedereen zijn/haar ideeën over heeft(gehad).
    Vreselijk mochten de ouders echt onschuldig zijn.
    Je kind verliezen en dan zelf beschuldigd worden.
     
    Zoe123 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.414
    13.025
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Hij is al verdachte geweest hoorde ik gisteren op tv. Ze hebben zelfs zijn auto gecontroleerd op dna sporen, en zijn gangen helemaal nagegaan, maar konden geen bewijs vinden. Hij komt volgens mij zelfs voor in de docu op Netflix.

    Ik ben benieuwd welke nieuwe feiten gevonden zijn.
     
    Huismuisie, citroenrasp en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  19. Kraanvogel

    Kraanvogel Bekend lid

    29 apr 2017
    693
    991
    93
    Ik heb de setting nooit geweten hoe en wat zij zelf fysiek waren tot afstand van het hotel.

    Zelf heb ik wel eens mijn kinderen boven in de hotelkamer gelegd om beneden in het resto snel een hapje te eten. Naam de beeld babyfoon mee of schakelde de app in met beeldscherm erop en verbleef in zelfde gebouw.

    Ook hebben wij eens met vrienden in de tuin van een kleine B&B gegeten. Gelegen op een berg, 5 kamers. Baby boven in ledikant, wij zaten onder de balkondeuren. Babyfoon erbij, was eigenlijk al overbodig.

    Nooit geweten hoe Maddie verbleef tov haar ouders die bewuste avond.
     
  20. Rosa Canina

    Rosa Canina Fanatiek lid

    28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Dan ben je in de buurt en heb je zelfs een (beeld) babyfoon bij je. Dat vind ik toch wat anders dan deze afstand. Ik zou zelf in ieder geval echt niet op mijn gemak zitten in het geval van Maddie haar ouders.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina