Doorbreek de stilte!

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Vertrouwen, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vertrouwen

    Vertrouwen Niet meer actief

    Aan alle lotgenoten! Zouden jullie willen helpen om ervoor te zorgen dat deze film www.facebook.com/returntozerofilm zal worden getoond in theaters over de hele wereld? Het verhaal is gebaseerd op een vaders eigen ervaring met de doodgeboorte van zijn mooie zoon. Als Hollywood ziet dat er een publiek voor deze film is dan zal het in bioscopen over de hele wereld worden getoond. Als deze droom van Sean's, CarlyMarie en zoveel andere mensen, waaronder ik, van over de hele wereld uitkomt, betekent het dat de stilte op doodgeboorte en het verlies van de baby tijdens de zwangerschap en in de kindertijd zeker zal worden gebroken. Dus als je kunt, klik dan op deze link https://docs.google.com/forms/d/1HqU43R7iij8WJt1bavZkmjhmPdci56qakUUKt2VfvWg/viewform en maak de belofte. Het enige wat je uiteindelijk hoeft te doen is deze film te kijken. En als je bereid bent, deel dit rond met je vrienden en familie. Bedankt!
     
  2. Maira11

    Maira11 Niet meer actief

    Heb getekend, ben benieuwd lijkt mij wel fijn om zo'n film te zien.
     
  3. BeetjeMama

    BeetjeMama Fanatiek lid

    25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Heb ook getekend!
     
  4. Kellebel1987

    Kellebel1987 Fanatiek lid

    20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb ook getekend.
     
  5. Vertrouwen

    Vertrouwen Niet meer actief

    Bedankt voor jullie stemmen. :)
     

Deel Deze Pagina