Douchen met deze temperaturen

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanLieverd, 7 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Ja, sorry voor de topictitel, maar wist even niet hoe dit te noemen. Ik zoek tips voor na het douchen, wij hebben verder geen airco in dit huis, dus als ik ergens na 7 uur ‘s ochtends douche momenteel, dan krijg ik mijn bh niet fatsoenlijk aan, omdat ik meteen weer helemaal vochtig ben op mijn rug na het afdrogen.

    Dus, kom maar met de supertips.... Airco nemen gaan we niet doen, want we hebben net een nieuw huis gekocht, dus als het goed is, is dit de laatste zomer in deze oven...:roflmao::roflmao::roflmao:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.120
    6.659
    113
    Vrouw
    Geen bh aandoen?:p
     
    Zeebra, Youtan, Louise11110 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.120
    6.659
    113
    Vrouw
    En je huis uit vluchten naar ergens waar wel airco is of het koeler is. Dat doen wij.

    Niet douchen is ook nog een optie ;)
     
    Louise11110 en MamavanLieverd vinden dit leuk.
  4. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik doe in de ochtend alles open. Dat is het koelste moment van de dag. Maar ja dat helpt na 2-3 dagen ook niet meer..
    Ik zit gewoon in m’n hemdje en ondergoed.
    Ik denk dat er weinig anders op zit dan deze Extreem warme dagen maar te accepteren.
     
    Waxinelichtjes en MamavanLieverd vinden dit leuk.
  5. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.627
    3.753
    113
    Koud douchen?
     
    yenolah, Paardenbloem en MamavanLieverd vinden dit leuk.
  6. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.797
    8.663
    113
    Ik ga een stuk kouder douche en trek ik een onderbroek aan en doe dan alvast make up en mijn haar met de deur open en het raam open.

    Daarna vlot daar weg.
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  7. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Deze optie gebruik ik momenteel :roflmao: zolang ik de deur niet uit ga :D (80K)
     
    Cindy1977, JupitR en MamavanLieverd vinden dit leuk.
  8. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Niet echt een optie met mijn 70F :p. Tenminste, weet je wel hoe zweterig dat dan weer is? :roflmao:
     
  9. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Ik vind dat dus echt niet fijn, maar dat vond ik ook al niet toen ik kleinere borsten had, dus dat ligt aan mij ;).
     
  10. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Ik doe een badpak aan na het douchen.
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  11. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Mmm, ja, even op het laatst koud douchen, dat deed ik vroeger ook altijd. Ik weet niet waarom ik dat vergeten was. Moet slaaptekort zijn ;).
     
  12. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Is dat niet ook superlastig aan te krijgen? Mijn badpakken hebben beugels, dus verwacht eigenlijk ook problemen om het goed op zijn plek te krijgen.
     
  13. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Kun je oefenen om hem aan te doen zonder draaien?
    Kreeg de tip van de bh winkel om zonder bandjes eerst met het handen op je rug de sluiting dicht te doen en daarna je bandjes over je schouders.
     
  14. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.849
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben zojuist aan het douchen geweest, ik loop in het beginsel in mijn blootje rond om verder aan de lucht te drogen en soms ga ik naakt op een koud laken liggen ;)
    Dan een onderbroek en bh ( mijn borsten hebben niet de omvang om zonder te lopen), tandenpoetsen en opmaken en dan tussendoor flink deo sprayen en dan een luchtig jurkje van licht katoen. Iets anders kan ik nu echt niet verdragen.
    Gisteren had ik een geweven katoenen jurk aan maar dacht dat ik dood ging. Die trek ik alleen nog aan als ik naar een supermarkt met airco ga maar verder toch een echte beachstyle.
     
  15. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Ja, dat lukt op zich wel, ik vind dat niet superhandig, maar moet wel nu. Ik moet dan altijd nog wel even een beetje schuiven om hem helemaal goed op de plek te krijgen en dan voel ik me al weer zo plakkerig.

    Nog 1 zomer, nog 1 zomer, nog 1 zomer..... is mijn mantra na het douchen nu :p
     
    Gewooniemand, paula1984 en JupitR vinden dit leuk.
  16. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Even gaan liggen is wel een goede tip, misschien dat ik zo’n reuze-hydrofiel probeer, die nemen waarschijnlijk heel goed het vocht op.
     
    Anouk2005 vindt dit leuk.
  17. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Ik doe gewoon heel rustig aan. En er staat een ventilator waar ik mij aankleed.
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  18. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.120
    6.659
    113
    Vrouw
    Verschrikkelijk he? Wij hadden het 2 zomers geleden, in een slecht geïsoleerde maisonnette. Echt afzien was het gewoon. Inmiddels sinds vorig jaar woonachtig in een goed geïsoleerde tussenwoning.
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  19. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.380
    3.901
    113
    noord holland
    Ik douche eigenlijk altijd 's avonds. 'S morgens gebruik ik een washand om me te wassen aan de wastafel wat heerlijk verkoelend en verfrissend voelt. Erna totaal geen problemen met aankleden omdat ik me niet klam voel.
    Maar dat is iets wat niet iedereen gewend is :).
     
    Gewooniemand en MamavanLieverd vinden dit leuk.
  20. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Op zich is ons huis wel redelijk goed geisoleerd, het is een 2-onder-1-kap uit 1992. Onze achtertuin is echter op het zuid-westen en de achtergevel heeft heel veel glas en een dakkapel op de eerste verdieping, dus helaas warmt het gewoon erg snel op.
    Ons nieuwe huis heeft de achtertuin op het noorden, ik kijk er nu al naar uit ;). Bij een rijtjeshuis zou ik dat dan weer minder vinden, maar het is een vrijstaand huis met een flinke tuin rondom, dus nog steeds genoeg zon te vinden in de tuin. Nu nog heel slecht geisoleerd, maar als we er gaan wonen als het goed is niet meer.
     
    JupitR vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina