douglas reageert niet..

Discussie in 'De lounge' gestart door siriel, 24 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.076
    2.909
    113
    Vrouw
    Ik heb een bestelling gedaan bij douglas. Iets kleins voor 6 euro gratis verzending en direct online betaald.
    De volgende dag pakte mijn man het pakket aan, en kwam met een enorm grote doos binnen.
    Ik zei nog, dat is toch ook niet normaal, zoveel verpakkingsmateriaal voor zo'n klein ding??!!
    Mijn man zei direct, nou het weegt behoorlijk wat.
    Op de doos staan mijn adres gegevens.
    Ik trok de doos open, en hij zit vol met, parfum, gezichtsverzorging, make up van dure merken etc.
    In de doos zit een bon, met de gegevens van een klant uit belgië.
    Mijn product van 6 euro zat er overigens niet in, dus er is iets verkeerd gegaan.
    Eerst gebeld, maar werd heel lang in de wacht gezet en na 12 minuten heb ik hem er maar opgegooid, was buiten aan het schilderen dus had wel wat beters te doen.
    Via facebook chat een melding gemaakt, aan de vinkjes te zien, is het gelezen.
    Geen reactie,
    Dag later nog een reactie gestuurd, of iemand mij kan helpen omdat ik een duur pakket ontvangen heb ipv mijn pakket van 6 euro. Ik zag dat iemand terug aan het reageren was, maar ineens offline en niets meer gehoord.
    Ik ben er wel een beetje klaar mee..
    Hoe lang blijf ik hier mee bezig? Lijkt wel of ze het niet terug willen.
    Zou jij nogmaals gaan bellen, overigens heb ik niets aan de producten. Ik kan de zending natuurlijk ook in zijn geheel retour sturen, maar dan heb ik nog steeds mijn product, dat betaald is, niet ontvangen.
    En er komt ook geen pakket retour van mij, omdat op de leveringsbon een totaal ander persoon staat.
     
  2. Artemis88

    Artemis88 Niet meer actief

    Ik zou nog even bellen of mailen.
     
  3. juf1987

    juf1987 Fanatiek lid

    30 sep 2014
    1.832
    1.663
    113
    Leerkracht
    België
    Zo bijzonder, ik lag onlangs ergens (weet niet meer waar) dat er iemand uit Vlaanderen een pakket kwijt was, dat geleverd was in Nederland...
     
  4. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Ja gewoon even bellen, telefoon op speaker als je in de wachtrij staat. Lijkt me wel zo netjes, ook voor die andere klant die waarschijnlijk vanalles mist nu.
     
  5. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    12 minuten bellen vind ik niet dusdanig lang dat ik zeg ik bel niet meer. Dus zou nog eens bellen.
     
    Eefje00, Ysabella, Gewooniemand en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik zou de klantenservice mailen.
     
  7. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.006
    25.456
    113
    Ik zou zeker nog een paar keer proberen omdat je je eigen product niet hebt, en om wat je zegt: je kan het pakket niet eens terugsturen want je hebt geen retourbon.
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  8. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ik zou nog 1 keer emailen en verder niks meer.

    Kost allemaal tijd en energie.
    Ik zou er waarschijnlijk na de facebook chat al klaar mee zijn geweest.
     
    Zara75, soovi, Nellie4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Ik zou gewoon retouradres vinden van douglas en terugsturen
     
  10. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.868
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Een linkje op facebook plaatsen naar deze post en vermelden dat ze het hier ook niet weten.

    En dan kijken hoe snel ze reageren op deze mogelijk slechte publiciteit :D.
     
    Nellie4, Lies1611 en bosi333 vinden dit leuk.
  11. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.474
    24.333
    113
    Ik zou ze nog 1x mailen of bellen en dan laten voor wat het is.
    Ik zou het zeker niet zomaar retour sturen, want ik neem aan dat je zonder retourbon oid zelf de verzendkosten kan gaan betalen en dat terwijl je je eigen bestelling niet eens hebt ontvangen.

    Als ze dan nog niet reageren, zou ik dat vooral hun probleem van vinden. Dan zou ik de spullen nog even apart zetten en als er een paar weken over heen is gegaan kan het gewoon de kast in.

    Of, je gaat naar een stenen winkel (als die in de buurt is). Legt dat je probleem uit. En laat hun bellen met de juiste afdeling. Ik neem aan dat werknemers niet zo lang in de wacht worden gezet en wel met een oplossing kunnen komen.
     
  12. Novi

    Novi Niet meer actief

    Ik zou hooguit nog een mailtje sturen en het daarbij laten. Het is hun fout. Jij hebt het netjes gemeld en dan zoeken ze maar uit of en hoe ze het op willen lossen.
     
    Nellie4 en bosi333 vinden dit leuk.
  13. Minoesje

    Minoesje Niet meer actief

    Ik zou nog een mailtje sturen en als ze dan niet reageren pech voor hun.
    Je hebt het dan netjes op meerdere manieren aan proberen te geven en ze hebben genoeg kans gehad om het op te lossen.
     
  14. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik zou de klantenservice nogmaals bellen en in de wachttijd de telefoon op luidspreker zetten.
    Doe ik altijd. Heb bij Intertoys weleens een half uur in de wachtrij gestaan.
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  15. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.076
    2.909
    113
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reactie dames, ik kwam vanmorgen op trustpilot douglas, ontzettend veel negatieve reviews tegen over de klantenservice endergelijk.
    Ik heb 2 x via facebook geprobeerd, en 1 x gebeld. Ik ga niet nog een keer bellen, ik heb al lang in de wacht gestaan, en dat alleen al vind ik behoorlijk klant onvriendelijk, zonde van mijn tijd en mijn geld.
    Ik heb nu nog een mail gestuurd, maar verwacht geen reactie, als ik de reviews mag geloven.
    Wacht het nog even af, en anders laat ik het erbij.
    Heb wel wat anders te doen;)
     
    Vitamientjuh, Peppabig, Nellie4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ja inderdaad. Wat een tijdverspilling anders.
    Het is hun werk. En je kunt prima een paar keer melden. Maar daarna is het jammer.

    Mijn moeder heeft dit laatst ook gehad met een paar schoenen. Ze kreeg ipv 1 paar 2 paar binnen. Van een klant uit Belgie.
    Uiteindelijk na veel mail verkeer vanuit mijn moeders kant vond het bedrijf dat mijn moeder dat paar wel mocht houden. Teveel gedoe waarschijnlijk :roflmao: ( het moest teruggestuurd naar Duitsland)
     
  17. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.076
    2.909
    113
    Vrouw
    Inderdaad, volgens mij heb ik mijn plicht gedaan.
    Wat goed dat je moeder de schoenen mocht houden, haha waarschijnlijk te veel werk en al helemaal als het naar Duitsland moet.
    Ik heb het met bol ook eens gehad, een speciale lineaal besteld voor mijn zoon.
    En ik ontving een springstok, zo'n buiten speelgoed ding. Maar geen lineaal.
    Ik heb gebeld, gemaild, en gechat, mijn jongste zoon wilde de springstok graag hebben,dus ik dacht nou dan koop ik hem gewoon.
    Uiteindelijk, geld terug gestort gekregen van de lineaal (die nooit geleverd is) en nooit een rekening gehad voor die springstok:eek:
    Heb dit soort dingen wel vaker nu ik erover na denk.
    Dieet kattenvoer besteld, en ik dacht, ik bestel ook 1 zakje kattensnoepjes voor 3 euro.
    Kreeg ik 1 doos met 24 verpakkingen van die snoepjeso_O voor 3 euro, vast een nieuw iemand in het magazijn.
    Mocht ze uiteindelijk houden:thumup:
    Bij de wehkamp ook wel eens per ongeluk een kledingstuk wat ik helemaal niet besteld had, maar zomaar in mijn bestelling zat:rolleyes:
     
  18. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Zou het nog ff bewaren en daarna houden. Ze bekijken het maar
    Zo kreeg ik hier box binnen van Amazon bedoelt voor over buurman. Of ik wilde aannemen . Buurman kwam maar niet halen. wij aan de deur, ja sorry heb niks besteld stuur maar terug. Ik wil het niet. Is niet mijn naam. Sorry maar neem dat niet aan. Tof zit ik er mee
    DHL gebeld, ja wij nemen niks terug tenzij u retour kosten betaald. Ja daag.
    Amazon gebeld , gemailt etc geen contact. Geen reactie op mail.
    Toch naar DHL gebracht voor afzender retour maar kreeg dan geen aflever bewijs omdat ik niet betaalde maar dus kruis op pakket en terug.
    Ja niet dus he. Kan ik niet bewijzen dat hij terug gebracht is. Dus hop weer in de auto .

    Amazon gemailt en reageerde niet . Chat reageerde niet, Facebook geen reactie. Heeft bijna 6 mnd op zolder gestaan. Ik tussentijd juridisch loket geweest. Hun advies. Bewaar 6 mnd. Stuur ze bericht dat ze kunnen komen ophalen. Je hoeft het niet eens naar post kantoor te brengen en als je dat al doet voor hun kosten. Je hebt er niet om gevragen . Nu hebben we hem in gebruik en ze bekijken het maar. Is alweer jaar geleden.
     
    Gewooniemand, Zeebra en siriel vinden dit leuk.
  19. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  20. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Ik zou inmiddels in een warm bad liggen met een gezichtsmaskertje op...
     
    Vergeten, Vitamientjuh, Striae en 8 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina