Ik heb een bestelling gedaan bij douglas. Iets kleins voor 6 euro gratis verzending en direct online betaald. De volgende dag pakte mijn man het pakket aan, en kwam met een enorm grote doos binnen. Ik zei nog, dat is toch ook niet normaal, zoveel verpakkingsmateriaal voor zo'n klein ding??!! Mijn man zei direct, nou het weegt behoorlijk wat. Op de doos staan mijn adres gegevens. Ik trok de doos open, en hij zit vol met, parfum, gezichtsverzorging, make up van dure merken etc. In de doos zit een bon, met de gegevens van een klant uit belgië. Mijn product van 6 euro zat er overigens niet in, dus er is iets verkeerd gegaan. Eerst gebeld, maar werd heel lang in de wacht gezet en na 12 minuten heb ik hem er maar opgegooid, was buiten aan het schilderen dus had wel wat beters te doen. Via facebook chat een melding gemaakt, aan de vinkjes te zien, is het gelezen. Geen reactie, Dag later nog een reactie gestuurd, of iemand mij kan helpen omdat ik een duur pakket ontvangen heb ipv mijn pakket van 6 euro. Ik zag dat iemand terug aan het reageren was, maar ineens offline en niets meer gehoord. Ik ben er wel een beetje klaar mee.. Hoe lang blijf ik hier mee bezig? Lijkt wel of ze het niet terug willen. Zou jij nogmaals gaan bellen, overigens heb ik niets aan de producten. Ik kan de zending natuurlijk ook in zijn geheel retour sturen, maar dan heb ik nog steeds mijn product, dat betaald is, niet ontvangen. En er komt ook geen pakket retour van mij, omdat op de leveringsbon een totaal ander persoon staat.
Zo bijzonder, ik lag onlangs ergens (weet niet meer waar) dat er iemand uit Vlaanderen een pakket kwijt was, dat geleverd was in Nederland...
Ja gewoon even bellen, telefoon op speaker als je in de wachtrij staat. Lijkt me wel zo netjes, ook voor die andere klant die waarschijnlijk vanalles mist nu.
Ik zou zeker nog een paar keer proberen omdat je je eigen product niet hebt, en om wat je zegt: je kan het pakket niet eens terugsturen want je hebt geen retourbon.
Ik zou nog 1 keer emailen en verder niks meer. Kost allemaal tijd en energie. Ik zou er waarschijnlijk na de facebook chat al klaar mee zijn geweest.
Een linkje op facebook plaatsen naar deze post en vermelden dat ze het hier ook niet weten. En dan kijken hoe snel ze reageren op deze mogelijk slechte publiciteit .
Ik zou ze nog 1x mailen of bellen en dan laten voor wat het is. Ik zou het zeker niet zomaar retour sturen, want ik neem aan dat je zonder retourbon oid zelf de verzendkosten kan gaan betalen en dat terwijl je je eigen bestelling niet eens hebt ontvangen. Als ze dan nog niet reageren, zou ik dat vooral hun probleem van vinden. Dan zou ik de spullen nog even apart zetten en als er een paar weken over heen is gegaan kan het gewoon de kast in. Of, je gaat naar een stenen winkel (als die in de buurt is). Legt dat je probleem uit. En laat hun bellen met de juiste afdeling. Ik neem aan dat werknemers niet zo lang in de wacht worden gezet en wel met een oplossing kunnen komen.
Ik zou hooguit nog een mailtje sturen en het daarbij laten. Het is hun fout. Jij hebt het netjes gemeld en dan zoeken ze maar uit of en hoe ze het op willen lossen.
Ik zou nog een mailtje sturen en als ze dan niet reageren pech voor hun. Je hebt het dan netjes op meerdere manieren aan proberen te geven en ze hebben genoeg kans gehad om het op te lossen.
Ik zou de klantenservice nogmaals bellen en in de wachttijd de telefoon op luidspreker zetten. Doe ik altijd. Heb bij Intertoys weleens een half uur in de wachtrij gestaan.
Bedankt voor jullie reactie dames, ik kwam vanmorgen op trustpilot douglas, ontzettend veel negatieve reviews tegen over de klantenservice endergelijk. Ik heb 2 x via facebook geprobeerd, en 1 x gebeld. Ik ga niet nog een keer bellen, ik heb al lang in de wacht gestaan, en dat alleen al vind ik behoorlijk klant onvriendelijk, zonde van mijn tijd en mijn geld. Ik heb nu nog een mail gestuurd, maar verwacht geen reactie, als ik de reviews mag geloven. Wacht het nog even af, en anders laat ik het erbij. Heb wel wat anders te doen
Ja inderdaad. Wat een tijdverspilling anders. Het is hun werk. En je kunt prima een paar keer melden. Maar daarna is het jammer. Mijn moeder heeft dit laatst ook gehad met een paar schoenen. Ze kreeg ipv 1 paar 2 paar binnen. Van een klant uit Belgie. Uiteindelijk na veel mail verkeer vanuit mijn moeders kant vond het bedrijf dat mijn moeder dat paar wel mocht houden. Teveel gedoe waarschijnlijk ( het moest teruggestuurd naar Duitsland)
Inderdaad, volgens mij heb ik mijn plicht gedaan. Wat goed dat je moeder de schoenen mocht houden, haha waarschijnlijk te veel werk en al helemaal als het naar Duitsland moet. Ik heb het met bol ook eens gehad, een speciale lineaal besteld voor mijn zoon. En ik ontving een springstok, zo'n buiten speelgoed ding. Maar geen lineaal. Ik heb gebeld, gemaild, en gechat, mijn jongste zoon wilde de springstok graag hebben,dus ik dacht nou dan koop ik hem gewoon. Uiteindelijk, geld terug gestort gekregen van de lineaal (die nooit geleverd is) en nooit een rekening gehad voor die springstok Heb dit soort dingen wel vaker nu ik erover na denk. Dieet kattenvoer besteld, en ik dacht, ik bestel ook 1 zakje kattensnoepjes voor 3 euro. Kreeg ik 1 doos met 24 verpakkingen van die snoepjes voor 3 euro, vast een nieuw iemand in het magazijn. Mocht ze uiteindelijk houden Bij de wehkamp ook wel eens per ongeluk een kledingstuk wat ik helemaal niet besteld had, maar zomaar in mijn bestelling zat
Zou het nog ff bewaren en daarna houden. Ze bekijken het maar Zo kreeg ik hier box binnen van Amazon bedoelt voor over buurman. Of ik wilde aannemen . Buurman kwam maar niet halen. wij aan de deur, ja sorry heb niks besteld stuur maar terug. Ik wil het niet. Is niet mijn naam. Sorry maar neem dat niet aan. Tof zit ik er mee DHL gebeld, ja wij nemen niks terug tenzij u retour kosten betaald. Ja daag. Amazon gebeld , gemailt etc geen contact. Geen reactie op mail. Toch naar DHL gebracht voor afzender retour maar kreeg dan geen aflever bewijs omdat ik niet betaalde maar dus kruis op pakket en terug. Ja niet dus he. Kan ik niet bewijzen dat hij terug gebracht is. Dus hop weer in de auto . Amazon gemailt en reageerde niet . Chat reageerde niet, Facebook geen reactie. Heeft bijna 6 mnd op zolder gestaan. Ik tussentijd juridisch loket geweest. Hun advies. Bewaar 6 mnd. Stuur ze bericht dat ze kunnen komen ophalen. Je hoeft het niet eens naar post kantoor te brengen en als je dat al doet voor hun kosten. Je hebt er niet om gevragen . Nu hebben we hem in gebruik en ze bekijken het maar. Is alweer jaar geleden.