Doutzen onthult afslankgeheim!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door go4baby, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

    go4baby Fanatiek lid

    11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
  2. Ladydi85

    Ladydi85 Niet meer actief

    Hmmm... toch jammer dat ze doen alsof borstvoeding dé sleutel is tot afvallen na de bevalling. Ik had zo'n honger (vooral midden in de nacht) dat ik door alle boterhammen niks ben afgevallen.

    Maar goed, fijn voor deze dames ;)
     
  3. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ha ha,

    en ik zei gelijk: die geeft vast geen borstvoeding

    Ik schaam me diep, :)

    Maar fijn voor haar dat ze ermee afviel. Ik niet. Ik hield vocht vast en leek een tientonner :D

    Ik ben gestopt bij 6 maanden en Voila, 8 kilo lichter, :p
     
  4. Eowyne

    Eowyne Actief lid

    26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    Dat is inderdaad knap lullig als het niet werkt ja. Ik was binnen 3 maanden ook weer op mijn oude gewicht door BV, en zelfs eronder toen ik stopte na bijna 8 maanden. Dus ik hoop dat het dit keer ook weer zo goed zal werken :)
     
  5. Migga

    Migga Fanatiek lid

    12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    ik moest tijdens de bv echt tegen de klippen op eten. Hele broden gingen erdoor op een dag. En toch was ik na een paar weken zelfs lichter dan voor mijn zwangerschap!
    Hoop dat het dit keer weer zo hard gaat!
     
  6. Arti13

    Arti13 Niet meer actief

    Hier hetzelfde. 7 kilo er extra af na 8 mnd bv.
    Hopelijk nu weer,...
     
  7. poeze

    poeze Actief lid

    10 dec 2010
    381
    0
    0
    Fijn voor ze dat het werkt. Ik heb 14 maanden borstvoeding gegeven en de laatste 10 kg gingen er echt niet af hoor. Ik moest gewoon keihard sporten om alles kwijt te raken...:S
     
  8. go4baby

    go4baby Fanatiek lid

    11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hahaha, hier dus ook zo'n trek dat ik gewoon al het gewicht dat ik in luttele minuten kwijtraakte door te bevallen er gewoon weer aangegeten heb...
    Maar ja... misschien was het erger geweest als ik GEEN borstvoeding gaf... :)

    (van elke dag een pak koek, een reep chocolade of een pot chocomousse (of allemaal) is geloof ik niemand ooit afgevallen... :cool:)

    Dus idd tijd om mn 'dieet' wat aan te passen en weer te gaan bewegen!
     
  9. nikster

    nikster Fanatiek lid

    26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    zou het werken als ik nu nog begin.... hhaha
    Nee ik vind het geen goede reden om bv te geven... Maar een leuke bijkomstigheid!
     
  10. go4baby

    go4baby Fanatiek lid

    11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    hihihi beter laat dan nooit ;)

    Maar een goede reden voor een brusje ;)
     
  11. 4days

    4days Niet meer actief

    Het werkt inderdaad niet voor iedereen, helaas. Voor mij gelukkig wel! :D
     
  12. MiSsTiek

    MiSsTiek Actief lid

    29 aug 2008
    221
    0
    0
    Hier wekte het zelfs ZO goed dat ik vroegtijdig moest stoppen met het geven van bv omdat ik tegen ondergewicht aan zat! :p
    En dat terwijl ik voor de zwangerschap matig overgewicht had.. :D
    Helaas ben ik sinds het stoppen weer het dubbele aangekomen en mag ik me weer in de categorie overgewicht stoppen .. hoezo jojo'er? :)

    Ik vrat 2 hele witte broden per dag, mét boter en chocoladehagelslag (heel royaal; moest elke dag een nieuw pak kopen :)), weg. Vet smolt weg als sneeuw voor de zon ...
     
  13. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

    hier precies t zelfde.. ik viel niks af..tot ik stopte met de bv.. toen vlogen de kilo's eraf!!
     
  14. Edge

    Edge Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Goh, ging hier prima zonder BV..was alles zo weer kwijt.
     
  15. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hmm, relacteren....zou het nog zin hebben?:p again......pfff
     
  16. beebiegirl

    beebiegirl Actief lid

    3 okt 2008
    311
    0
    0
    Nou in mijn geval zou dit grapje niet op gaan dus ik zeg busted!! Omdat dit niet voor iedereen zo is. Ik ben er iets mee afgevallen, sterker nog ik woog op een gegeven moment zelfs 3 kilo meer na dat ik net bevallen was. Ik heb er geen raar eet patroon op nagehouden door bv veel te eten. Het ging/gaat er gewoon niet af. Misschien leeftijd?? nja ze zeggen dat je metabolisme na je 30ste trager gaat werken, zal het dat wel zijn zeker.:$
     
  17. pookie66

    pookie66 Fanatiek lid

    9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Bij mij werkte bv niet hoor. Ik produceerde niet genoeg en niet van goede kwaliteit en moest na 3 maanden KV gaan bijgeven.
    Na bevalling was ik wel al op start gewicht......alleen is dat minstens 5 kg te zwaar. En dat zit er nog steeds:(
    Toch maar weer gaan hardlopen.
     
  18. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Bij mij werkte de bv ook niet. Ik was in de eerste week na de bevalling 10 kg kwijt, de andere 3 ben ik kwijt geraakt toen ik weer ging hardlopen. En dat ging ik pas weer doen na 6 maanden bv, want hardlopen met 2 meloenen vond ik niet zo prettig :)
     
  19. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Ik was tijdens de zwangerschap op mijn begingewicht 10 kilo aangekomen: 9 daarvan waren er direct af na de bevalling. Tja: zwaar kind (4330), veel vruchtwater en dus weinig echte zwangerschapspondjes...
    Die laatste kilo ging er pas af (en meer: nog 7 kilo extra) toen ik vanwege Thirza's KMA bij 9 mnd op koemelkvrij dieet ging: DAT is nog eens een dieettip! :D Ondanks dat ik enorm last had van hyperlactatie, (toen Thirza 1 was, produceerde ik nog een liter per dag!), viel ik er dus echt niet van af.
    Ben 2 mnd geleden gestopt met BV en kwam toen wel weer een paar kilo aan, maar dat wijt ik zelf meer aan het feit dat ik weer koemelk kon gaan nuttigen en aan de hormoonveranderingen na de miskraam... :(
     

Deel Deze Pagina