dr Brownfles en rijstebloem

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Pumba, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pumba

    Pumba Actief lid

    2 mrt 2009
    149
    0
    0
    Ha meiden,
    Even een vraagje! Wij gebruiken naar tevredenheid dr. Brown flessen met normale hals. Voor de laatste fles nam ik de papspeen omdat we wat rijstebloem toevoegen. Dit ging lange tijd perfect, maar omdat hij nu harder zuigt aan de speen heeft hij de fles veel te snel leeg en verslikt zich.
    Ik ben dus op zoek naar een alternatieve (kleinere) speen. Heeft iemand daar ervaring mee? Dr Brown spenen zijn niet overal verkrijgbaar, en ik weet niet of een speen voor smalle halsfles van bv Bibi of Avent ook past op een dr Brown fles. Was dan nl van plan vanmiddag even langs drogist te lopen.
    Dus, kan flesvoeding met rijstebloem door een fase 3 of 4 speen? En passen andere merken spenen ook op dr Brown flessen normale hals?
    Wie helpt mij? Alvast dank voor de hulp!

    Pumba
     
  2. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Je zou een kleine speen van difrax kunnen proberen. Ik gebruik AR voeding en dat is ook dik. In de 3 standenspenen van avent en bijv etos zit een veel te groot gat. Nu heb de de brede speen van difrax (3 standen vanaf 0 maanden) en daar drinkt hij super uit. Die doe ik op de aventfles. Dus mischien past de kleine drifrax wel op de dr brown.
     
  3. anne8

    anne8 Lid

    25 aug 2009
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik gebruik de dentalspeen van difrax op de Dr. Brown fles en dat gaat prima!!
     
  4. Pumba

    Pumba Actief lid

    2 mrt 2009
    149
    0
    0
    Fijn! Bedankt Linda en Anne voor jullie reacties, ga dus even op zoek naar Difrax spenen!
    groetjes,

    Pumba
     
  5. Choco

    Choco Fanatiek lid

    30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Kruitvat spenen passen er ook op ben ik laatst achtergekomen.
     

Deel Deze Pagina