Draagdoek te leen gevraagd

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Annie24, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

    Annie24 Fanatiek lid

    2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

    Ons zoontje is elke dag vanaf ongeveer 16.00 uur tm zijn laatste voeding om 23.00 uur wakker. Helaas is hij alleen stil als hij bij me zit; anders gilt hij de hele straat bij elkaar. Daardoor zit ik eigenlijk 'vastgeplakt' aan de bank en kom ik nergens toe: de afwas blijft staan, de was blijft liggen. Noem maar op...

    Daarom wil ik eigenlijk een draagdoek aanschaffen, maar omdat ze niet goedkoop zijn hier een oproep in de hoop dat ik hem een paar daagjes van iemand mag lenen om zo te proberen of het iets is voordat we veel geld uitgeven aan een doek.

    Graag in de omgeving Rotterdam, want dan kan ik hem evt op komen halen. Alvast bedankt :)
     
  2. Susan27

    Susan27 VIP lid

    14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Misschien kun je ook eens proberen om hem in te bakenen.
     
  3. Susan27

    Susan27 VIP lid

    14 jan 2009
    8.419
    0
    0
  4. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.985
    5.817
    113
    heb je een pb gestuurd!
     
  5. Nipa18

    Nipa18 Fanatiek lid

    5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    heb er nog wel 1 die je voor alleen de verzendkosten mag hebben.

    pb me maar
     
  6. Wenn1986

    Wenn1986 Niet meer actief

    Misschien een idee om hem zelf te maken? Ik heb op de markt een superleuk tricot(geloof ik) stofje gekocht van 2,5 meter. Deze over de lengte doorgeknipt want de stof is aardig breed. en dan de uiteinden aan elkaar genaaid. Hier door is hij een stuk langer en breed zat! Acheraf had ik, met maat xs, ook wel een meter korter kunnen nemen naar ik had het knopen nog niet zo onder de knie. Superhandig en goedkoop alternatief.
     
  7. Noatje

    Noatje Fanatiek lid

    12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Maar niet bepaald erg veilig, Tricot voor draagdoeken is een speciaal geweven (en niet standaard verkrijgbaar) tricot. Daarbij is een naad in een doek zeer onveilig. Op Marktplaats kan je al een doek voor 15 euro kopen... ik zou mijn kind nooit aan zulk risico blootstellen...
     
  8. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    ik heb de grijze van draagdoek.nl

    voor 1 kindje gebruikt.

    voor 20 euro excl. verzendkosten mag je hem hebben.
     
  9. Klijntjuh

    Klijntjuh Fanatiek lid

    28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    je mag mijne wel even lenen om te kijken of het wat is, ik heb een tricot slen
    ik verkoop hem alleen niet ;) Ik woon in Gouda
     
  10. Wenn1986

    Wenn1986 Niet meer actief

    :(
    Nou, het is wel veilig hoor. Een stof scheurt echt niet zomaar doormidden. De naad die erin zat is met speciale steken gezet. Op zo'n manier dat het geen enkel kwaad kan. Mijn zoontje heeft er tot een jaar ingelegen/gezeten. Het gewicht wordt wel zo verdeeld over de hele doek...
     

Deel Deze Pagina