Draagzak

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door zonnetje1993, 15 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1993

    zonnetje1993 Actief lid

    14 jan 2014
    165
    73
    28
    Goedenavond,

    Ik ben voor mijn dochter van bijna 9 maanden op zoek naar een goede draagzak. Heeft iemand tips? Graag ook een beetje betaalbaar..

    Liefs
     
  2. zonnetje1993

    zonnetje1993 Actief lid

    14 jan 2014
    165
    73
    28
    Wat vinden jullie van de infantino cuddle up of de kinderkraft nino?
     
  3. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.514
    2.354
    113
    Beide vind ik echte afraders. De Infantino heeft een stuk tussen jou en je baby, je hangt het volle gewicht van je kindje aan de clips boven je borst. Kwaliteit van Infantino vind ik ook heel matig. Het rugpand is ook niet verstelbaar em best breed.

    De Kinderkraft heeft heel gekke verhoudingen, het rugpand is breed en kort. Je hebt er nauwelijks iets aan.

    Als je budget heel beperkt is zou ik voor een 2e hands draagzak gaan, of voor een Marsupi.
     
  4. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    bondolino staan veel op mp

    ik heb zelf een lennylam lennyup draagzak na een consult
    ik had eerst de tula ftg wat een ramp ding
    manduca lijkt mij ook fijn, maar dat gaat niet met mijn handen
     
  5. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.708
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb een storchenwiege draagzak, die vind je ook veel op mp.

    Mijn oudste hield er niet van om gedragen te worden, maar toch heeft hij toch wel af en toe in deze draagzak gezeten omdat ik door sneeuw de kinderwagen niet kon gebruiken. Hij was toen zo’n 10 maanden oud.
    Mijn jongste vindt het wel heel fijn om gedragen te worden en zit daarom regelmatig in de draagzak.
     
  6. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik vond de tula ftg juist heel goed
     
  7. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.690
    14.044
    113
    Masurpi, tula, ook tweedehands zijn t prima dingen. In elk geval geen babybjorn, dat was een dure miskoop, man leek m zoooo handig: nooit gebruikt, niet ergonomisch voor de kleine, voor mij (1.63 tenger postuur) ook niet fatsoenlijk in te stellen voor evt noodgeval.

    Ik had een bye kay tricot draagdoek toen ze klein was, super handig maar pffffff wat warm, zelfs hartje winter had ik t superheet (ik de koukleum zelve). Voor een kind van 9mnd zou ik die niet meer gebruiken. Die van ons was houdini, we waren op visite zij was krap 10mnd en zowaar een keer de draagdoek bij me (omgeving was niet uk proof) ze knalde dr arm omhoog en volle kracht opzij en hopla ik was mn schouderband gewoon kwijt! Ging razendsnel, gelukkig altijd met een arm haar beet ondanks de draagdoek.
     

Deel Deze Pagina