Wipstoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kiz, 17 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik zoek een wipstoeltje met trilfunctie ( :) dat klinkt!).
    Ik heb die (hele luxe en uitgebreide) stoeltjes van Fisher Price gezien, maar die prijzen gaan me net iets te ver. Op mijn werk hebben we er een hele poos geleden 2 aangeschaft die in de aanbieding waren bij V&D (helaas zie ik die nu nergens meer). Gewoon simpele wipstoeltjes met aan de ene zijkant een knopje voor een muziekje en aan de andere zijkant een knopje om de trilfuncite in te schakelen. Die waren toen (meen ik) 35 euro per stuk, en dat vind ik nog een leuke prijs.
    Iemand tips, waar ik zo'n soort stoeltje kan vinden?
    Of misschien tips over iets wat er op lijkt, en ook betaalbaar is?
    BVD

2. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    ik heb geen idee waar je die zou kunnen kopen,maar op marktplaats staan wel een stuk of wat,misschien dat dat wat is?

3. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

2 jan 2008
    239
    0
    0
    Ik weet niet waar je woont, maar in Antwerpen vlakbij het CS heb je een winkel (als je het CS uitkomt, plein oversteken, links aanhouden naast Bart Smit) waar ze wippertjes hebben met een speelboog (met 3 beertjes) en trilfunctie, geen muziek overigens.Kosten 25 euro.

4. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    volgens mijn kan je ze ook bij intertertoy,s heb je die ook, Kan gebruikt worden als ligstoel of als schommelstoel. Met 3 rammelaars en kalmerende trilfunctie. Fisher Price van 79.99 euro voor 69.99 anders moet je inderdaad op marktplaats even kijken bij swing misschien scheelt het iets kwa geld maar ze zijn best duur. :)

Deel Deze Pagina