geboortekaartje uitzoeken is natuurlijk leuk om te doen.. ! maar welke.. ? ben vandaag even bij de drukkerij geweest en heb 3 (grote) boeken mee gekregen met allemaal verschillende kaartjes..maar ga je meer voor iets straks of iets lievelijk..? voor kleur of neutraal ? doe je simpel of juist bewerkelijk..? ZOVEEL KEUZE ! HELP ! ga me zo maar weer es in verdiepen ... hebben jullie ook zoveel moeite met een kaartje uitzoeken of wist je gelijk welke ?
ha, jaaah! ik geloof dat ik wel 7 boeken heb mee genomen, en mijn vriend alleen de leuke kaartjes heb laten zien. en uiteindelijk hadden we leuke gevonden, waren we meer dan 300 euro voor 75 kaarten kwijt en dat terwijl we ze ook nog ineen moesten zetten en zo.. dus hup weer een boek. ik zou als ik jou was als je een leuke hebt gezien eerst ook eens uitrekenen wat je kwijt bent aan de kaarten. er komt altijd *btw bij *de kleur van de tekst *of je de voor en of de achter kant ed wilt bedrukken.. er staat wel altijd oh maar ?.? centjes .. maar het is veel duurder ( of je moet zwemmen in het geld ) op internet staan ook veel leuke geboorte kaartjes die je kunt bekijken en dan kun je kijken van welk merk en dan kun je ze bij de drukker in het eggie zien scheelt je weer een boek.. suc6
pff ik herken dit drama ja. Wat een verschrikking, zo'n geboortekaartje uitzoeken haha. Ik heb wel tig boeken bekeken en uiteindelijk is het een kaartje via internet geworden haha. Houdt inderdaad rekening met de volgende kosten die erbij komen: - drukkosten - extra kosten voor als je de tekst in kleur wilt - extra kosten voor als er ook iets op de voorzijde gedrukt moet worden Gemiddeld kom je dan al op 100 euro uit (tenminste, hier in de buurt) en dan moet je de kaartjes nog betalen + de postzegels. Wat een geld...
ja dat klopt ! er komt nog een hoop kosten bij ...! heb al een beetje uitgerekend er komt zo'n 100 euro bij alleen voor de drukkosten enzo en dan heb je nog geen kaartje en postzegels.. ! maar gelukkig sturen we er niet zoveel.. kaartje van al farieren tussen , 0.80 en de 1.80 euro.. dus dan scheelt het wel weer dat we dan niet zoveel versturen..rond de 35 a 45 kaartjes ,zkers niet meer..! alleen de mensen die dicht bij ons staan , geen vage kennissen en familie die je haast nooit ziet of van zich laat horen..
Wji wisten wel wat we wilden. Ik heb dus eerst een selectie gemaakt en toen mijn mannetje alles laten zien en toen een keuze gemaakt. Wij hebben 6 boeken thuis gehad. Maar moeilijk is het zeker! Succes!
Wij hadden eigenlijk binnen 10 minuten ons kaartje ( zijn snelle beslissers en hebben gelukkig dezelfde smaak ) Hadden bij 4 maanden dus al het kaartje klaar.. maar toen wou ik ze vorige week bestellen en vond mannetje hem eigenlijk niet stoer genoeg meer ( omdat we nu weten dat het een jongetje wordt ) ben toen weer de website afgegaan. daar alle leuke van in mijn favorieten gezet en mannetje laten uitzoeken.
Nou, boeken haal ik niet meer. Gewoon via internet bestellen. Bij Mick waren we er zo uit en dat hadden we nu ook wel verwacht. Maar helaas is dat niet het geval. Ik begin nu wel een beetje de kriebels te krijgen haha. Via internet ben je zo rond de 200euro kwijt voor 75 kaartjes. Het goedkoopst is 130 euro en je kan het natuurlijk zo duur maken als je wilt . De enige kosten die er nog bijkomen (afhankelijk van de site) zijn een proefkaartje (max 15 euro) en de postzegels.
pff wat een geld. Gelukkig kan mijn vriend zelf de kaart ontwerpen en drukken is dan een stuk goedkoper. Voor kennis heeft hij zojuist een onwijs leuke kaart ontworpen. Succes met je zoektocht.
Wij hebben heel veel boeken gezien maar uiteindelijk gekozen voor een kaartje die we al weken eerder hadden gezien op internet.. Hijs alleen wel heel duur.. 3 euro per kaartje maar hijs dan wel echt super de super... Wij hebben er 140 besteld
Volgens mij hebben wij alle boeken van de drukker in huis gehad Uiteindelijk natuurlijk wel een keuze kunnen maken maar ik vond het ook zó moeilijk...
Wij hebben zelf een kaartje naar onze smaak in elkaar gedraaid op geboortepost.nl Weet ik zeker dat niemand hetzelfde kaartje heeft en de kosten vielen heel erg mee!
hahah pffffff vreselijk dat is echt een ramp het uitzoeken alleen al en dan die prijzen, maar ik maak ze lekker zelf op de computer, ben creatief genoeg en het is ook nog goedkoper
Bij ons was het ook eerst drama. Ik ben eerst gaan rondkijken op i-net en elke keer dachten we dat we het kaartje gevonden hadden, maar als ik ze dan thuis kreeg vond ik ze echt helemaal niks. Uiteindelijk toch maar eens bij de drukker gaan kijken en toen hebben we eindelijk het kaartje gevonden wat we helemaal leuk vonden. Ik ben echt blij dat we uiteindelijk een keus hebben kunnen maken. En wij zijn trouwens bij de drukker minder geld kwijt dan op i-net.
Kaartje van Sam, ff snel uitgezocht was ook behoorlijk prijzig, we hadden er 75 besteld en een vergroting, en we waren 350 euro kwijt (incl postzegels) Kaartje voor Fay, ik had zoooo'n gave gezien op www.buskaartje.nl maar die was dus ook boven de 3 euro per kaartje, en ik had het er eerlijk gezegd niet voor over.. Dus via geboortepost maar zelf eentje gemaakt.
jeetje wat is een duur kaartje ! met een gouden randje erom heen ..? en dat is excl. druk kosten enzo..?
Haha, geen gouden randje hoor... er zitten wel diamantjes op.. haha Nee, dat is gelukkig wel incl drukkosten..
Jep, heb 5 boeken bij Drukkerij Bredewold nagekeken en toen had ik me droomkaartje! Van Mercard met schaapjes! Voorderest was nergens iets leuks, ja van die saaie normale kaarten... ik wilde iets aparts! Nu heb ik er 1 die doe je open en dan springt er een schaapje uit! Zo leuk Ik heb er 70 besteld en we waren 156 euro kwijt. Incl enveloppen en sluitzegels.