Dreigende miskraam voor de 4de keer

Discussie in 'Miskraam' gestart door Amber1994, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amber1994

    Amber1994 Actief lid

    1 okt 2014
    209
    0
    0
    Lieve mensen,

    Gister was ik precies 6 weken zwanger. Na een drukke dag verloor ik op eens gisteravond bloed. Direct het ziekenhuis gebeld en na wat moeilijk gedoe mocht ik dan toch komen voor een echo.

    Op de echo is nog goed de vruchtzak met dooier te zien, maar ook een flinke bloeding die er naast zit. De gynaecoloog is er van overtuigd dat dit opnieuw een miskraam gaat worden.

    Ik ben zo verdrietig....dit is dan al de 4de keer op rij.....Waarom mag het toch niet zo zijn. Ik ben pas 20 en heb dit al 3 keer eerder mee gemaakt. Je zou toch denken, het moet een keer goed gaat.
    Mijn hcg was geprikt bij 4 weken....zat toen op 991....hij is nogmaals geprikt bij 5 1/2 week en toen zat ik op de 30000....je zou zeggen, het ziet er allemaal goed uit. Waar komt dan in eens die bloeding vandaan.

    Vanmiddag hebben we nog een echo bij de vk....het bloeden is gestopt....alleen met afvegen nog wat spikkels oud bloed. Ik hoop zo dat dit niet gaat eindigen in opnieuw een miskraam.

    Sorry, moest even van me afschrijven....en hoop eigenlijk dat het toch positief zal aflopen en dat de gynaecoloog het fout heeft ( was niet mijn eigen gynaecoloog en ook niet zo heel vriendelijk of begripvol
     
  2. Elf84

    Elf84 Niet meer actief

    Wat vervelend Amber... Hoop dat de echo bij de vk wat meer duidelijkheid geeft! Sterkte
     
  3. Sannie92

    Sannie92 Niet meer actief

    Heel veel sterkte en moed toegewenst, ben benieuwd hoe het ging bij de vk, laat je iets weten?
     
  4. sunshineS1976

    sunshineS1976 Niet meer actief

    Er zat een bloeding naast schrijf je.
    Ik had precies hetzelfde met 6 weken. Het bloed stroomde echt uit me. Was overtuigd dat t mis zat maar we hadden twee mooie hartjes en ook een flinke bloeduitstorting naast de kindjes zitten; een hematoom.
    Dus het kan alle kanten op gaan, dit hoeft geen miskraam te zijn als de rest er goed uit zag! Sterkte!
     
  5. Carola36

    Carola36 Actief lid

    20 sep 2009
    198
    14
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lieve schat, heb vertrouwen in je lijf.....je voelt je nog op en top zwanger....het bloeden is zo goed als gestopt ( nog wat oud bruin bloed ) Laten we gewoon positief blijven en hopen dat er dit keer een gezond beebje uit gaat komen over 7 1/2 maand.

    Dikke kus mama
     
  6. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.406
    362
    83
    Zuid-Holland
    Wat naar die onzekerheid. Hopelijk heb je straks toch nog een mooie echo!
     
  7. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Ben benieuwd of je echo goed is! Sterkte
     
  8. wiessss

    wiessss Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    En hoe was de echo meid? Ik hoop dat het goed afloopt.
     
  9. Amber1994

    Amber1994 Actief lid

    1 okt 2014
    209
    0
    0
    hallo lieve meiden,

    Ik ben zo gelukkig.....we hebben een prachtige echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. We zijn nu 6+1 week zwanger.....ze vond het een goed teken dat ze nu al een hartje kon zien kloppen. Er zit idd bloed naast de vrucht. Door het groeien van de vruchtzak zal dit waarschijnlijk uitgedreven worden ( dus zal nog bloed gaan verliezen ) maar het hoeft dus niet te betekenen dat deze zwangerschap fout gaat.......ik ben zo happy :D :D :D

    op de eerste foto, zie je aan de linkerkant naast de vruchtzak de bloeding zitten ( die zwarte vlek ) en op de onderste foto zie je de dooier en het witte vlekje is de vrucht, die heerlijk mooi aan het knipperen was :D
     
  10. Elf84

    Elf84 Niet meer actief

    Gelukkig!
     
  11. sunshineS1976

    sunshineS1976 Niet meer actief

    gefeliciteerd!!
    Houd het wel in de gaten hoor en doe het rustig aan!
    Bloedverlies is niet goed, zeker niet als het blijft.
    Bij mij is het gelukkig gestopt na drie heftige dagen en voor zover ze laatst konden zien is het hematoom ook weg. Ik hoop het zo...
    Pas op met zwemmen, in bad gaan en sex... tijdens bloedverlies (bruin of rood) mag je niet zwemmen en sex wordt eigenlijk afgeraden zolang het hematoom er zit; in ieder geval door mijn gyns.
     
  12. Amber1994

    Amber1994 Actief lid

    1 okt 2014
    209
    0
    0
    ik ga maandag ook zeker het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken met mijn eigen gynaecoloog. Wil ook graag dat zij er deze week nog even naar kijkt en wil dat ze opnieuw mijn hcg prikken.

    Voor nu ben ik heel blij, er is nog hoop en dat is al heel gunstig.....ik heb nog niet eerder het hartje mogen zien kloppen. Mijn miskramen beginnen elke keer tussen de 6de en de 7de week

    Ik hou jullie op de hoogte :D

    Liefs Amber
     
  13. sunshineS1976

    sunshineS1976 Niet meer actief

    Heel goed idee!
    Geniet van het wondertje in je buik en duimen op een prachtig kereltje of meisje over een maandje of 8 ;)
     
  14. Carola36

    Carola36 Actief lid

    20 sep 2009
    198
    14
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ohwww zo heerlijk......

    Vandaag van mijn kleinkind in wording mogen genieten :D Oma to be kreeg er tranen van toen ze het hartje zag kloppen.

    Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen lieverd.....het voelde nu al anders als alle andere keren zei je, dus nu wordt het ook anders dan alle andere keren. We blijven positief denken. Tenslotte werd je gister verteld dat je bezig was met een miskraam en zagen ze ook geen hartje en vandaag zie je het hartje kloppen van die kleine kont krummel :D:D Op naar de volgende echo en dat je guppie maar een mooi kikkervisje is geworden dan.....steeds een stapje vooruit.

    Dikke kus Mama
     

Deel Deze Pagina