Dreigt er een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door angel12, 22 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Hoi allemaal,

    Ik ben vandaag 6 weken zwanger. Sinds afgelopen vrijdag heb ik bloedverlies. Het is niet veel en het is bij het afvegen. Heb vrijdag een echo gehad en toen was er een vruchtzak te zien met nog niets erin. Volgens de verloskundige mooi passend bij het termijn. Nu mocht ik vandaag weer komen met 6 weken vanwege nog steeds bloed verlies en heb ook 2 sliertjes bloed verloren.
    Toen we de echo kregen was er een vruchtje te zien en waarschijnlijk ook een knipperend hartje. Donderdag moet ik weer komen. Ze maakten zich tot nu geen zorgen over het bloed verlies Maar zeiden dat we af moesten wachten. Nu net zag ik dat ik meer bloed was verloren. Niet veel maar wel meer dan eerst, zou dat komen door de inwendige echo??
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Verlies je bruin of echt rood? Bruin bloed is oud, rood bloed is nieuw. Het lastige is, alleen de tijd zal het leren. Er zijn dames die weken lang bloedverliezen en een prachtig kindje krijgen. Ik was helaas een van de pech hebbers die bloed verloor, daarna twee positieve echo’s had en bij 10 weken alsnog een miskraam kreeg. Het is in het begin een hele onzekere tijd en ik hoop echt dat je bij de dames hoort van wie bloedverlies niks betekent; het kan namelijk door vanalles zijn, je bent een stuk beter doorbloed daar beneden.

    Desondanks gefeliciteerd met je zwangerschap! Op naar een mooi gezond kindje.
     
  3. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Het is verschillend, bruin en bij afvegen gewoon roze. Het is echter niet veel. Straks zelfs helemaal niets. Ik denk dat er niets anders op zit, dan afwachten . De arts zei wel dat er voor nu geen aanwijzing was voor een miskraam en dat de echo er prima uitzag.
    Wat verdrietig voor je dat het bij jou is misgegaan.
    Dankjewel en we hopen maar het beste!
     
  4. Piindaa

    Piindaa Actief lid

    10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Gebruik je utro bolletjes?
     
  5. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Nu niet meer maar heb ik wel gebruikt
     
  6. Piindaa

    Piindaa Actief lid

    10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb van week 6 tot 10 ook bloedingen gehad. Toen ik stopte met de utro was het na paar dagen weg. Inmiddels 21 weken zwanger en alles ziet er goed uit.
     
  7. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Ik ben al een tijdje gestopt met de utro. Al voor het bloeden begon. Ik heb inmiddels weer 2 echo's gehad en op beide echo's een kloppend hartje gezien en bij de laatste echo een gegroeid kindje. Het bruin/bloed verlies blijft wel, het is niet veel en wordt ook niet meer. Heb verder ook geen pijn oid alleen de bekende kwaaltjes. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
     

Deel Deze Pagina