Dreumes 1 jaar vroeg wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Joellerosalie88, 17 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joellerosalie88

    20 okt 2015
    24
    0
    1
    Hoi iedereen.

    We hebben een zoon van 1 jaar en die wordt steeds vroeger wakker. Hij gaat er rond 19 uur in en was altijd rond 6 uur wakker maar dat was vanmorgen 5 uur en niet meer willen slapen. 6 uur dan toch er maar uit gegaan. Fles in z'n bed wil ie niet. Soms heeft ie een Poepluier maar ook vaak niet. Dus wil eigenlijk dat ritme doorbreken. Want nu issie rond 8 uur alweer moe. En wij ook! Haha hebben jullie tips om ervoor te zorgen dat ie niet voor 6 uur wakker wordt? Z'n kamer is super donker, en later naar bed gaan heeft geen zin.
     
  2. grasspriet84

    grasspriet84 Fanatiek lid

    17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ooooh zo herkenbaar! Niets leek te helpen: fles, bij ons in bed, later naar bed enz.

    uiteindelijk hebben we, voordat wij naar bed gingen en hij diep sliep, wat speelgoed in zijn bed gelegd. Hij was dan wel vroeg wakker, maar ging dan rustig spelen en viel vaak ook nog even in slaap.
    Nu is hij om 7 uur wakker en kan ik rustig blijven liggen tot 8 uur en hem er dan pas uithalen. Als ik moet werken, laat ik hem liggen, want de oppas komt hier en die haalt hem uit bed. Handig.

    Nu gaat hij savonds pas tegen 20:00 naar bed en het komt regelmatig voor dat hij pas 7:30 uur wakker wordt.
     
  3. Joellerosalie88

    20 okt 2015
    24
    0
    1
    Oooh wat een goeie! Thanks! Ook maar proberen dan! Luca is wel snel aan t huilen en z'n kamer is super donker dus weet niet of t werkt. Maar proberen waard. Denk dat er ook weer tandjes doorkomen. Voorheen was slapen tot 6 uur geen probleem.
     
  4. grasspriet84

    grasspriet84 Fanatiek lid

    17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Bij ZL is het ook aardedonker op zijn kamer. Heb speelgoed waar een rammeltje in zit, zodat hij het hoort wanneer hij er tegenaan komt.

    Hoop dat het helpt, want zes uur is zo vroeg! Ben dan ook geen ochtendmens. Dus dat helpt ook niet mee haha
     
  5. Joellerosalie88

    20 okt 2015
    24
    0
    1
    Aaah slim! JA! Al zouden wij al blij zijn met 6 uur. 5 van de 7 dagen per week staan we voor 6 uur op. Ivm werk. Maar Luca mag slapen tot 06:15. Nou we gaan t proberen! Thanks
     
  6. grasspriet84

    grasspriet84 Fanatiek lid

    17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Hoe gaat het? :)
     
  7. Joellerosalie88

    20 okt 2015
    24
    0
    1
    We leggen hem nu eerder op bed. We merken dat ie dan beter slaapt overdag en alsnog 05:30 wakker is. Maar goed al beter dan 05:00 uur haha. Speelgoed hebben we nog niet geprobeerd omdat ie best snel wakker wordt en ben beetje bang dat ik hem dan wakker maak. Hopen dat ie snel tot minimaal 6 uur slaapt.
     

Deel Deze Pagina