dreumes 5.00 wakker 's ochtends....HELP

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moesje78, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Hallo,

    Onze dreumes van bijna 2 wordt sinds een week elke ochtend rond 5.00 wakker en is dan niet meer in slaap te krijgen. Als we erheen gaan gaat ze huilen of schreeuwen als we weg gaan....Soms wordt ze compleet hysterich.
    Ze valt dus ook niet meer in slaap daarna.
    We hebben er ook sinds kort een kleine bij, en samen met de nachtvoeding komen wij niet meer echt aan onze nachtrust toe.

    Heeft iemand tips? Als we haar mee bij ons in bed nemen slaapt ze ook niet meer verder.
    10 minuten regel helpt ook niet, ze wordt alleen maar bozer als we weglopen.

    HELP!
     
  2. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Mss heeft ze wel trek dan rond die tijd. Lekkere fles pap en dan slaapt ze mss wel door, of wat te drinken.


    Britt was ook zo vroeg wakker op een gegeven mom, volgens mij ook rond die periode. En opeens was het ook over. Ik heb toen ook van alles geprobeerd, gelukkig sliep ze wel bij ons in bed.
     
  3. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik kijk mee, want mijn zoontje werd eerst altijd om 7.oo uur wakker. Maar sinds een paar maanden is het iedere dag om 5.30 uur raak. En dat is dus niet meer overgegaan....grrrr. Meneer wil dan inderdaad eten, maar doet daar dan vervolgens een uur over en dan is de volgende in huis al wakker.
     
  4. jopie

    jopie VIP lid

    10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Later in bed stoppen?
     
  5. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    later in bed stoppen heb ik al geprobeerd, helpt niet.
    Kan me ook niet voorstellen dat ze trek heeft......pap krijgt ze trouwens al wel een half jaar niet meer 's ochtends.
     
  6. MaryWoods

    MaryWoods Fanatiek lid

    2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hier ook weer dat zelfde probleem... we dachten datw e er vanaf waren, maar meneer wordt nu om 5u00 wakker met een propvolle poepbroek en wil daarna niet meer slapen...
    Echt een vicieuze cirkel, want om 18u30/19u00 heeft hij het echt gehad en valt ie tijdens zijn avondhap 9we eindigen niet met een fles) soms al in slaap en is hij erg jengelig en moe.... Later naar bed doen en eten geven lukt dus haast niet... Ik lees dus mee (mijn e is wel een stuk jonger...), want sit gaat wel opbreken, iedere ochtend 5u00...
     
  7. Miez

    Miez Fanatiek lid

    7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ik zou het toch eens proberen met een fles pap! En dan misschien een droge luier en weer in bed stoppen. Zo kan ze leren dat er wel iemand naar haar toe komt, maar dat ze na de fles weer moet gaan slapen. En met een volle buik en droge billen slaapt het wel wat lekkerder.
     
  8. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Zo hebben wij het hier ook gedaan als Vigo van die periodes heeft.
    Ging gelukkig redelijk goed. Ik legde hem dan wel mét de fles pap in bed. Al drinkende viel hij vaak zo weer in slaap.
     
  9. tam24

    tam24 Lid

    19 mrt 2008
    61
    0
    0
    Hoi!

    Mijn zoon was altijd al om 6.00 wakker, bijna al vanaf zijn geboorte. Hij is nu 18 maanden en heeft soms ook dagen/periodes dat we hem al om 5.00 horen....het enige wat hier helpt is hem negeren...dus wij gaan vooral niet naar hem toe, want dan begint hij heel hard te huilen, gooit boos zijn speen weg etc. En omdat ik ook nog een dochtertje heb, wil ik liever niet dat hij zoveel lawaai maakt haha.

    Ik heb ook van alles al geprobeerd, later op bed doen, fles melk op bed(ook die drinkt hij dan niet op), bij bedje gaan zitten, maar nee.

    Hier zijn het dus zoals eerder gezegd periodes. Meestal is hij gewoon rond 6.00 a 6.30 wakker en dat is zijn normale tijd.

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina