!Dringend Hullp Nodig!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Makkie, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    hallo allemaal,

    ik zit ergens mee en tis een heel gedoe, dus hoop dat ik duidelijk genoeg ben!

    Gister een FM gehad, waar geen ei te bespeuren was. Omdat ik al op dag 18 zat en veel buikpijn had, zei de Gyn ook dat ie misschien al geweest was, maar dit was een kleine kans. Ik ben gister meteen begonnen met 3 tabletten Primolut te slikken.

    Mijn temp was de hele tijd rond de 36.4/36.5. Afgelopen dinsdag had ik een mega klodder rekbaarslijm. Woe was mijn temp nog steeds 36.4 en ben toen ook bij de gyn geweest. Nu was vanmorgen mijn temp ineens 36,9! Zo hoog is ie dus nog niet geweest! Zou mijn eisprong dan dinsdag op woensdag geweest zijn en dat daarom de gyn niets kon vinden? Mijn buikpijn is sinds gister ook een stuk minder.
    Ik ben gister dus ook weer begonnen met Primolut, misschien dat mijn temp hierdoor ook gestegen is?

    Nu weet ik dus niet wat te doen: als het mijn ei was dan mag ik geen Primolut meer slikken. Als ik vandaag niets slik maar morgen blijkt mij temp alsnog weer laag te zijn (misschien wat het eenmalig) dan heb ik dus een dag Primolut overgeslagen. Mag ik daarna weer verder gaan? Of zou ik sowieso verder gaan met slikken? Ik weet het echt niet meer hoor!

    Ik hoop dat jullie mijn verhaal een beetje snappen! Ik hoor graag van jullie!

    Makkie xx
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Pffff....
    GYN BELLEN!
    Denk echt dat dat het beste is.
    Ik snap ook niet zo goed waarom hij niet even je bloed heeft laten nakijken.
    Had ie zo kunnen zien of je ei ook echt geweest was.
    Succes meis!
    Elmo
     
  3. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    ik heb net maar even de gyn gebeld. Ik moet om 13 uur terug bellen voor het bloedprikken. Zij vond een temp verschil van een halve graad ook wel opmerkelijk. Misschien dat het toch nog goed nieuws is! Mocht er nou toch niets gebeurd zijn, dan kan ik morgen of overmorgen weer verder gaan met Primolut, dat kan verder geen kwaad. Alleen wat meer kans op spotting tussendoor. Ik hoop echt dat ik alsnog een ei heb gehad! We hebben veel geklust afgelopen dagen dus misschien dat er een kans is!
     
  4. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    ik moet maandag komen voor bloedprikken en krijg dinsdag de uitslag. Als ik toch geen eissprong heb gehad dan kan ik meteen met Primolut beginnen. Ik hoop echt dat er wel een eisprong is geweest!
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Goed dat je gebeld hebt!
    Heel veel succes maandag en dinsdag natuurlijk ;)
    Elmo
     
  6. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Ik had vanmorgen nog steeds een hoge temperatuur! ZOu ik dan toch nog een verrassingsei gehad hebben? Zou fantastisch zijn! Ik zal het wel horen dinsdag!
     
  7. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Pfff...wachten tot dinsdag....duurt je zeker veel te lang!
    Ik hoop dat het geluk aan jullie kant zit meid!
    Duim ondertussen nog even door!
    Elmo
     
  8. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Hoi elmo,

    Ik heb nog even een vraag. Ik had donderdag een temp van 36,9 vrijdag 36,8 en vandaar 36,7! Tis wel hoger dan normaal, dan zit ik op de 36,4. Maar het daalt wel elke dag iets? Kan je temp in hoogte schommelen na je eisprong? Of zou het toch niets geweest zijn?

    Maar hoe is het met jou! Ik zie dat het al opschiet met je zwangerschap! Vast lekker genieten ofniet! Wanneer ben je officieel uitgerekend? En hoe lang duurde het bij jou voordat je zwanger was?

    Makkie xx
     
  9. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Over je temperaturen kan ik je echt niks vertellen meid. Ik heb zelf nooit hoeven tempen (ja, 1 maandje voor de cyclusanalyse). Je kan het beste de bloeduitslag afwachten dinsdag denk ik.

    Hier gaat het super goed, lief dat je er naar vraagt! 4 november is de officiele uitgerekende dag :-D
    Hoelang we erover hebben gedaan:
    Vanaf het begin van de MMM 2.5 jaar....maar met resultaat :)

    Elmo
     
  10. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    wow 2,5 jaar, das heftig zeg! maar fijn dat alles goed is gekomen en het is je vast allemaal waard geweest! Nichtje van mijn vriend is ook begin november uitgerekend. Spannend hoor! Geniet er lekker van en bedankt voor je antwoorden!

    (laat het dinsdag nog wel ff weten hoe het afgelopen is)

    xx makkie
     

Deel Deze Pagina