dringende vraag..

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door babymommy, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babymommy

    babymommy Lid

    28 jan 2011
    31
    0
    0
    Student
    hallo ik ben bijna 6 weken geleden bevallen vn mij mooie zoontje en ik heb zaterdag sex gehad met mijn vriend dat was nogal gevoelig doordt ik hechtingen heb gehad maar hij is toen in mij klaar gekomen:O! en waren we in slaap gevallen..smorgens werd ik werd ik wakker en toen ik naar de wc ging zag ik dat dikke slijm verloor de hele dag door en verloor ik dikke slijm en ruikte ook best wel viess beetje visachtig ik ben daarna gaan douche en heb me vagina gereinigd met lactacyd en was de geur al wel weer weg die dag ervoor verloor ik ook al wat slijm ookal een beetje maar nu is mijn vraag kan het weer zijn da ik nu zwanger ben .. ?
     
  2. poely

    poely Actief lid

    26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo snel kun je nog niet merken dat je zwanger bent, maar... je bent gewoon vruchtbaar dus je kunt voor de zekerheid over wat dagen toch een test doen. En die geur, dat is van de sperma... volgende keer toch maar eerst even douchen voor je in slaap valt!!
     
  3. babymommy

    babymommy Lid

    28 jan 2011
    31
    0
    0
    Student

    Nee dat weet ik ,, maar het zou dus al kunne?
    en jaa idd, want de geur was niet echt prettig.!
     
  4. poely

    poely Actief lid

    26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja als je voor de rest geen voorbehoedsmiddelen gebruikt kun je inderdaad gewoon weer zwanger raken. Als je BV geeft is de kans wel kleiner, maar nog steeds aanwezig. Dus om jezelf gerust te stellen kun je het besten over een paar dagen maar een test doen. Succes!!
     
  5. wenrichtwan

    wenrichtwan Bekend lid

    5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Als je nu test is het nog niet betrouwbaar. Als je wilt testen moet je nog even wachten. Nog ong. 3 weekjes. Dan is de test betrouwbaar
     
  6. Bri

    Bri Niet meer actief

    Dat dikke slijm zou zelfs kunnen betekenen dat je precies in je vruchtbare dagen zit; zo rond de eisprong wordt je afscheiding een stuk dikker....
    Je kunt over 2-2,5 weken al testen, als dit idd je eisprong was zou je dan wel een uitslag moeten kunnen hebben. Enne.... in het vervolg wel iets gebruiken, als je niet meteen weer zwanger wilt raken (óók bij BV).
     
  7. babymommy

    babymommy Lid

    28 jan 2011
    31
    0
    0
    Student
    Bedankt voor jullie antwoorden dus het word nu afwachten. ik geef iig wel bv dus hoop dat het niet zo is en ja als het wel zo is mogen jullie mij weer over 9 maanden feliciteeren..en ja het was een domme fout van mijzelf .. maar ja even afwachten dan
     
  8. mariska1976

    mariska1976 Bekend lid

    12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Ook al geef je borstvoeding,dan nog kan je zwanger worden.....Maar het is te hopen van niet
     
  9. poely

    poely Actief lid

    26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maak je niet te druk aankomende dagen en geniet van je kleintje. Foutjes maken we allemaal. laat je weten wat de test zegt?? Je bent echt niet de enige die dit overkomt!!!
     
  10. babymommy

    babymommy Lid

    28 jan 2011
    31
    0
    0
    Student

    Ja ik zal het laten weten hoor , en ik weet dat k niet de enige ben met dit probleem .. maar ik vind me self nogal jong! ik ben net 2 dagen 20 en vond het dus wel genoeg met 1 kleine maar ja als het zo is dat ik nu weer zwanger ben .. ben ik bang dat ik er gek van ga worden of ja niet letterlijk maar dat ik het niet aan kan 2 kleine kinderen vind 1 al meer als genoeg haha maar ja .. kga het begin volgende week testen dan laat ik et wel weten
     
  11. babymommy

    babymommy Lid

    28 jan 2011
    31
    0
    0
    Student
    Ja dat weet ik wel, maar het verkleint de kans wel maar het is iid te hopen van niet dat kan ik denk ik niet aan op dit moment.. maar ja ik wachtt wel gewoon af en probeer niet te stressen of me eigen er druk over te maken.
     

Deel Deze Pagina