Ik krijg binnen nu en 3 uur de eerste wasdroger van mijn leven. Ik weet dus echt niet hoe die dingen werken (gelukkig zit er een handleiding bij) dus ik ben wel een beetje huiverig strakjes als ik 'm de eerste keren moet gebruiken. Heeft er misschien iemand tips? Wat mag er zoal wel en niet in? gr. Joeja
Ik gooi vrijwel alles erin. Wol niet en echt nette werkkleding ook niet. Maar voor de rest wel. Bij twijfel eerst een minder heet programma gebruiken (strijkdroog ipv kastdroog bv). Verder na iedere droogbeurt het pluisjesfilter schoonmaken. Thats it! Geniet ervan, ik vind het echt een verademing om een droger te hebben.
Ik gooi niet alles in de droger, maar wel handdoeken, theedoeken, spijkerbroeken etc. geen shirtjes ofzo, en ook niet de kleertjes van mn dochtertje maar wel weer haar rompertjes, beddengoed etc. je moet oppassen met krimpen! vandaar dat ik gewone shirtjes, blousjes etc er niet ingooi geniet ervan
een droger is echt een verademing! voorheen gooide ik er echt alles in maar ik ben nu toch wat voorzichtiger. je merkt aan bijv lycra truitjes echt dat ze elke keer een klein beetje strakker gworden zijn dus deze hang ik tegenwoordig op. Om toch een beetje kosten te besparen doe ik twee wassen achter elkaar en daarna gooi ik de droger pas aan. wol nooit in de droger doen. kijk altijd even in het wasvoorschrift van kleding.
Is het een condensdroger of ééntje met afvoer? Als het een condens is, na elke was het reservoir even leegmaken. En de pluizenzeef ook natuurlijk. Ik gooi er ook (zo goed als) alles in, t'is echt een verademing zo'n droogkast! Niet huiverig zijn, de meeste droogkasten zijn erg handig in gebruik! Veel succes!
Ik gooi alle lakens, handdoeken, sokken, shirts van mijn man, hydrofieldoeken, slabben etc. in de droger. Spijkerbroeken gooi ik er alleen in als ze wat te groot zijn (helaas zijn ze eerder wat te strak) en anders hang ik ze te drogen. Kleertjes van mijn dochtertje doe ik er ook niet in en nette kleding ook niet, blijft toch langer mooi als ik het ophang.
Hou er wel rekening mee dat hoe droger je hem nstelt hoe gekreukter je was is. Ik heb hem en gebruik hem zo min mogelijk. Alleen als het regent en de was niet naar buiten kan. Hydro doeken kan je het beste alsnog aan de lijn hangen vind ik. Dat worden echt propjes en je strijkt je een ongluk. Ik vind ook dat mijn handdoeken te zacht worden en niet meer drogen. Die doe ik dus om de zoveel wasbeurten erin. Daarnaast vind ik dat ie stof eet. Dat pluizenfilter haal je leeg met allemaal stukjes van je mooie kleren. Nu klink ik heel negatief, maar zou m ook niet meer willen missen hoor. Veel wasplezier.
Ik gooi er de onderbroeken, sokken, beddengoed, handdoeken, theedoeken, spijkerbroeken en pyama´s vooral in. Bovenkleding meestal niet omdat dat er toch minder mooi van wordt en ik dat zonde vind, spul van de zeeman doe ik er wel in trouwens. Krimpen doet het bij mij nooit hoor maar het wordt gewoon minder mooi en uitkijken met sommige afbeeldingen op bijv. slabbers, door de warmte kan dat aan elkaar kleven.
Ik doe bijna alles in de droger. Alleen geen wol en geen lingerie. Ik heb nooit last van krimpen of slijten van kleding. Pim
ik doe er alleen beddengoed , handdoeken washandjes , ondergoed , sokken en thee en vaatdoekjes in ....voor de rest niks .....vind dat je vreselijk kreukels in je spijkerbroeken krijgt als je die er in doet ..... , shirtjes krimpen en mijn uit elastische broeken komt wit elastiek ....shirtjes en blousjes krimpen te snel en gaan sneller krimpen en verkleuren in de droger
Ik gooi bijna nooit wat in de droger. Ik hang alles op, ik vind dat alles zo vaal en lelijk wordt in de droger. En het vreet ook nog eens stroom. Maar goed, ontopic, ik zou dus niet kleren erin gooien. Dingen zoals beddengoed, handdoeken enzo kan je er makkelijk ingooien.
hier gaan handoeken, slabjes, washandjes, alysia haar beddengoed, en witte was in de droger... deed ook wel eens kleerjtes erin maar ind dat het dan zo kreukt en het krimpt dan gelijk en ik vind dat het vaal en lelijk word... zwarte was, overhemden, en mijn beddengoed doe ik er dus NIET in.... hier hang ik liever zoveel mogelijk op ruikt het lekker vooral als het buiten hangt maar handdoeken altijd wel lekker in de droger vind ik succes
Hier alleen lakens, handdoeken, theedoeken, vaatdoekjes en sokken en katoenen ondergoed. De overige kleding vind ik toch dat het er niet mooier van word als je het in de droger doet. En dat vind ik zonde.
Ik wil best een droger aanschaffen, maar wil dan wel een droger waar ik alles in kan doen. Als ik er alleen handdoeken, beddengoed en theedoeken in kan doen, dan vind ik het een beetje zonde van mijn geld. Dus in welke (condens)droger kan ik alles instoppen, zonder dat het gaar krimpen, of de kleding lelijk wordt.
misschien die allernieuwste van de reclame die gelijk strijkt ? en stoomt en zo ? ben het merk even kwijt
Het enige wat ik erin gooi zijn, hand, thee vaatdoeken washandjes sokken en onderbroeken. De rest gaat op den duur erg krimpen, dus zonde!
Hier sinds kort ook een droger, en ben ZO blij met dat ding! Heb best wel een luxe, met kreukvrij en behoedzaam programma, zodat hij langer maar minder heet droogt. Fijn voor truitjes die makkelijk krimpen enzo, hoef ik dus ook (bijna) niets te strijken. Gooi er bijna alles in, maar als het superfijn weer is probeer ik de kleding (handoeken en washandjes enzo niet)wel buiten te drogen. Ook ruikt mijn was nogsteeds zoals hij uit de wasmachine komt met die super programma's, dus dat maakt hier niets uit.
Ik vind het heerleijk, een droger... Ik kan hem echt niet meer missen... Eigenlijk gaat bijna alles erin... Jelle's combisleeper hangt nu aan de lijn te drogen, dat is volgens mij het enige wat ik er de laatste tijd niet ingedaan heb.. Met de kreukels vind ik het wel meevallen, je moet de was niet te lang in de droger laten zitten als hij klaar is. Als de was dan afkoelt, krijg je bij zommige dingen de kreukels er met geen mogelijkheid meer uitgestreken... Maar voor de rest? Als hij klaar is de was meteen opvouwen, als hij nog warm is, en het strijkt zich wel in de kast! * Herinnert zich opeens dat er nog een handdoekenwas van gisteren in de droger zit*