Dropjes

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Dot, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik weet dat drop je bloeddruk kan verhogen door zoethoutwortelextrakt.
    Maar is het echt uit den boze als je zwanger bent of alleen als je al een hoge bloeddruk erbij hebt?
    Mijn bloeddruk is telkens prima en heb veel zin in drop.
    Maar een paar dropjes is moeilijk, meestal wordt het wat meer. ;)
    Dat is trouwens het enige wat ik snoep.

2. Lin83

Lin83 Lid

25 mei 2008
    41
    0
    0
    assistent manager
    Pernis
    Hai!

Ja ik lees en hoor ook idd dat je geen drop mag ivm met verhoging van de bloeddruk etc..
    Heb t vorige keer aan mn VK gevraagd en die zegt dat het heus geen kwaad kan als je af en toe een dropje eet...
    Dus ik koop ze zelf niet maar als ik bij mn schoonouders ben graai ik toch altijd even in de droppot :) :)

Liefs!X

3. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Netjes hoor!
    Maar ik droom zelfs van drop, en zit nu te twijfelen of ik er zelfs even voor sluitingstijd naar de winkel ervoor zal fietsen, erg he? :rolleyes:

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hmm toch een voordeel aan een lage bloeddruk, ik mag juist veel dropjes eten! En zit dan nog op 120/60 :D

5. Lin83

Lin83 Lid

25 mei 2008
    41
    0
    0
    assistent manager
    Pernis
    Je hebt van die snoep mix zakken van haribo..Die met die blauwe rand zitten van die lekkere visjes in hihihi..Zo een koop ik er wel eens...zitten misschien 8 dropjes in de hele zak en die verdeel ik dan over 2 dagen..als ik me in kan houden...
    Hihihi lekker op je fiets stappen als je trek hebt ;) :p

6. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Ik was dropverslaafd voor mijn zwangerschap, en toen ik eenmaal zwanger werd en de misselijkheid begon, kon ik geen drop meer aanzien en daar ben ik echt heel blij mee want ik weet hoe veel drop ik wel niet naar binnen werkte, met name zoute dropjes!

7. Niet meer actief

Zolangj e geen 5kg drop eet kan het geen kwaad hoor...

Ik mag ook heerlijk veel drop eten want ook hier een lage bloeddruk!

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Geen hele zakken naar binnen werken, maar dan kan het op zich niet zo veel kwaad. Houd je bloeddruk in de gaten, zou ik zeggen.
    Ik heb ook mazzel; erg lage bloeddruk, ondanks zakken vol drop (net zo verslingerd aan drop als jij :)), toch op z'n hoogste een bloeddruk van 107/67 gehad (en nu alweer stukken lager). Ik had vooraf al nachtmerries van 9 maanden zonder drop, maar dat is dus meegevallen, :)

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.054
    7.998
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik lust geen drop, alleen maar engelse drop en dat eet ik gewoon, mijn bloeddruk is constant rond de 120/80 dus gewoon normaal.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik eet gewoon drop hoor, alleen geen hele zakken meer tegelijk.
    Je moet idd wel oppassen met een hoge bloeddruk of aanleg daarvoor.

11. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    de eerste 3 maanden had ik verschrikkelijk veel zin in drop , heb het gewoon gegeten en me bloeddruk was de laatste keer bij de vlos gewoon net zo als die keer daarvoor .

zolang je geen 3 zakken per dag eet zal het allemaal nog wel mee vallen denk ik .

12. Niet meer actief

maar dames dat is met alles hier hoor..
    koffie, thee, drop, chocolade, vette dingen, kaneel etc.etc.etc.

maar ik neem aan dat jullie in het gewone leven ook geen 3 liter koffie en 6 zakken drop eten

13. Lin83

Lin83 Lid

25 mei 2008
    41
    0
    0
    assistent manager
    Pernis
    Zou t wel willen :) :)

14. Niet meer actief

Das wat anders ;)

Deel Deze Pagina