Drospirenon/Ethinylestradiol 3 mg/0.02 mg

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Lina33, 18 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lina33

    Lina33 Actief lid

    18 nov 2018
    312
    103
    43
    Vrouw
    Lieve leden,

    Ik zit met een vraag en hoop antwoord te krijgen op dit forum. Ik gebruik al jaren de bovengenoemde ac. Altijd wel in de stopweek een ontrekkingsbloeding gehad. Nu heb ik mijn laatste ontrekkingbloeding op 17-10 gehad.
    Wat zou moeten betekenen dat ik afgelopen woensdag weer deze moest krijgen in mijn stopweek.
    Nou niks gehad dus zelfs geen druppel.
    Vage klachten zoals hoofdpijn, duizeligheid, opgeblazen gevoel, steken buik en baarmoeder.
    Nou heb ik deze klachten altijd zodra mijn stopweek nadert maar dan wel met de bloeding erbij.
    Nu tot op dag van vandaag niks. Ik ben wel gestart met de nieuwe strip.
    3 testen gedaan: negatief.
    Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Ik hoop dat iemand antwoord heeft, want dit is niet leuk.
     
  2. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik raad aan om morgen even je huisarts te bellen, wij zijn geen doktoren..
     
  3. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Bij AC kan een bloeding uitblijven soms.

    Het is niet natuurlijk dus zul je ook niet natuurlijk bloeden altijd.

    Er is waarschijnlijk niks aan de hand.

    Met @miss C verder eens. Als je echt wil weten wat er is ga je naar de huisarts.
     
  4. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Ik heb dit ook wel eens met de mirena, huisarts legde aan mijn uit dat dat normaal kan zijn. Je lichaam gaat soms steeds minder bloedverliezen. Dit kan ook pas na jaren gebeuren.... Niks aan de hand dan
     
  5. Lina33

    Lina33 Actief lid

    18 nov 2018
    312
    103
    43
    Vrouw
    @wolkje1994. Hartelijk dank voor je bericht. Hier heb ik wat aan. Dank voor je geruststelling:p
     
  6. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik denk dat je het beter even kort kan sluiten met je ha, morgen even de ass bellen en hulp vragen. Mss is er een infectie ergens of iets ontregeld.

    Je bent nu weer begonnen, dus meer dan spotting kan er nu niet komen denk ik. Zo maar een ontrekkingsbloeding overslaan heb ik zelf nooit meegemaakt, maar ik had een andere pil. Jou pil komt minder vaak voor dan de reguliere pillen, dus minder ervaringen hier op het forum denk ik.
     
  7. Lina33

    Lina33 Actief lid

    18 nov 2018
    312
    103
    43
    Vrouw
    Dank voor jullie reactie.

    Ik krijg steeds meer symtomen die wijzen op een blaasontsteking. Morgen heb ik een afspraak staan bij de ha.
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  8. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    De mirena zorgt ervoor dat je baarmoederslijmvlies niet opgebouwd wordt en je daarom dus meestal ook geen onttrekkingsbloeding meer krijgt. Jij gebruikt de pil, of die hetzelfde werkt als de mirena dat weet ik niet. Je huisarts kan je daar vast meer over vertellen. Succes.
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  9. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik slik de pil vaak 2 strips door en dan pas een stopweek. 9 van de 10 keer heb ik dan geen bloeding of heel erg lichte bloeding.
    Bij negatieve testen zou ik me geen zorgen gaan maken
     

Deel Deze Pagina