wanneer begon bij jullie de straie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door princesje83, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. princesje83

    princesje83 Fanatiek lid

    1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    Weet niet of ik het goed heb geschreven ;)
    Maar in elk geval vroeg ik me af wanneer het bij jullie begon....
    En hoe het begon....
    Ik heb mijn dochters zwangerschap streeploos doorstaan ;) maar van de week ontdekte ik twee hele kleine witte verdikkingen (korte streepjes) onderaan mijn buik.. Zouden dit nou nieuwe strepen zijn of misschien toch oude van de zwangerschap van mijn dochter? omdat ze wit zijn... dacht dat ze altijd blauw waren als ze net nieuw zijn....

    Ik weet dat je er niks aan kan doen als het gebeurd, maar ik zal er wel flink van balen... vooral omdat ik na mijn dochter nog zo'n mooi gladde buik had.. (wel wat extra spek erbij ;) hoor )
     
  2. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Nu al! :(
     
  3. rainbow1984

    rainbow1984 Actief lid

    2 mrt 2008
    383
    1
    0
    bij mij begonnen ze met 27 weken geloof ik en nu paar weken later heb ik al een hele landkaart met rode en roze strepen... ik meen soms amsterdam te spotten op mijn buik ;) het gaat heel snel bij mij de striae. dus ben benieuwd hoe het eindigt...
     
  4. rainbow1984

    rainbow1984 Actief lid

    2 mrt 2008
    383
    1
    0
    ik moet er trouwens bij zeggen dat het bij mij zo erg is dat ik er nu al een minderwaardigheidscomplex van heb.... :(
     
  5. Alita

    Alita Niet meer actief

    Ik heb nog niks, gelukkig.....
     
  6. Zonnebeertje

    Zonnebeertje Fanatiek lid

    1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    zie mijn album, ze kwamen bij mij pas rond 37 weken
     
  7. rainbow1984

    rainbow1984 Actief lid

    2 mrt 2008
    383
    1
    0
    @ maxje... bij jou waren de striemen dun vergeleken met de mijne... ik heb hele dikke...

    weet je wat... ik ga ff een foto maken en posten... haha... kunnen er net zo goed een foto topic van maken... 8)
     
  8. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Bij mij met 36 weken.....en met 38 weken beviel ik.
     
  9. rainbow1984

    rainbow1984 Actief lid

    2 mrt 2008
    383
    1
    0
  10. suikerboon

    suikerboon Bekend lid

    30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    een week of drie heb ik er op mijn heupen jammer genoeg, maar de schade valt nog mee:)
     
  11. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb ze sinds vorige week.

    Helemaal rechtsonderin zitten 2 paarse streepjes...ze zijn nog heel klein.
    Ben gelijk naar de DA gegaan heb me daar een fles lotion laten aansmeren van 17 euro en daar masseer ik nu 3x per dag mijn buik mee in...
    Tis nog niet erger geworden hoop ook niet dat dat gebeurd... :cry:
     
  12. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb er ook al een complex van :rolleyes:
     
  13. rainbow1984

    rainbow1984 Actief lid

    2 mrt 2008
    383
    1
    0
    ik heb er ook een complex van... ik laat mn striemen aan iedereen zien die het wil zien, dat wel... maar zit er ongelooflijk over in hoe straks de schade is als ik uitgezwangerd ben... daar denk ik dagelijks aan...
     
  14. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vorige week :( gelukkig alleen nog maar op de lovehandles, en tot nu toe valt de schade mee.
     
  15. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Soms voel ik me er echt rot bij als ik denk aan hoe het is na de bevalling nooit meer in bikini :cry:
    Maar dan denk ik maar....agh boeie dan heb ik wat anders moois die wel in bikini kan ;)
     
  16. BoBam

    BoBam Niet meer actief

    Ik krijg ze op mijn billen! Nou zo lang ik ze maar niet op mijn buik krijg vind ik het best! Maar nou lees ik hier dat sommige ze echt op het laatst nog krijgen...aag eng!
     
  17. Merijn

    Merijn Niet meer actief

    Ik wacht echt met tegenzin af... Brrr, ik vind die dingen maar vreselijk. Ik heb er al een paar op mijn billen, al sinds mijn 14e omdat ik toen zo'n groeispurt (in de breedte) meemaakte. Die zijn inmiddels wel zo vervaagd dat het niet zo erg meer is. Maar ik wil ze dus ab-so-luut niet op mijn buik en 'lovehandles'. Brrrr.
     
  18. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.378
    3.246
    113
    Ik heb het nog van mijn vorige zwangerschap,maar heb er gelukkig niet meer bijgekregen!
    Dames krijg geen complex hoor! Komt allemaal wel goed! Gewoon lekker onder de zonnebank zorgen voor een kleurtje en het valt haast niet meer op!
    Ik had van mij vorige zwangerschap ook een schort(los vel) heb me daar altijd druk om gemaakt en me er onzeker over gevoeld maar het is gewoon niet de moeite waard je kunt er niks aan doen en je hebt tenslotte een kind in je tummy gedragen!
     
  19. Secretstar

    Secretstar Actief lid

    Ik heb er nog geen op mijn buik!
    Wel drie hele lichte vlak onder beide borsten maar daar ga ik geen foto van trekken!
    Mijn buik is gelukkig nog mooi strak :D
     
  20. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Nog nergens last van :) Ik zou 't wel best erg vinden als 't nu alsnog zou komen...
     

Deel Deze Pagina