Duidelijkere streep na miskraam?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bubazwa, 20 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    jeetje wat een vreselijke situatie zit je in zeg! Nog steeds geen duidelijkheid. Hopelijk vandaag toch meer. En wat een lieve man heb jij! Zo zijn er maar weinig! Wat willen ze gaan doen als er elke keer niets te zien is, maar HCG wel doorstijgt?
     
  2. bubazwa

    bubazwa Lid

    7 jan 2021
    15
    1
    3
    Vrouw
    Wat een lieve reactie, dankjewel ♥️ Mijn man is echt een lot uit de loterij. Zou hem zo graag papa willen maken, hij is daarvoor in de wieg gelegd.
    Heb uiteindelijk de arts gesproken vanmiddag. HCG vorige week was 87,5, dinsdag 166,4 en vandaag 164,4. Een lichte daling dus, hopelijk zet hij door! Ik moet maandag weer terugkomen voor bloedprikken (heb inmiddels een blauw geprikte arm, maar het is voor een goed doel) en dan hopen dat hij weer gedaald is. Waarschijnlijk gaat dit zich nog even zo herhalen elke 2 dagen en dan wekelijks een echo. Als de HCG waarden boven de 1000 komen moet ik of een kijkoperatie om te kijken waar het zit en of ze het weg kunnen halen of ik krijg methotrexaat. Beide verre van ideaal vanwege mijn verminderde vruchtbaarheid en de hoeveelheid littekenweefsel en verklevingen in mijn buik. Ik heb in ieder geval nog nooit zo erg gehoopt dat ik ongesteld ga worden
     
  3. bubazwa

    bubazwa Lid

    7 jan 2021
    15
    1
    3
    Vrouw
    Hè wat vreselijk voor je. Hoe is het gegaan deze week? ♥️
     
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Fijn dat er een daling is! Hopelijk zet het goed door.
     
    bubazwa vindt dit leuk.
  5. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Ja ik snap dat je hem graag papa had gemaakt. Oef je zo vaak bloed prikken is echt geek pretje, maar wat je zegt het is even niet anders. En nu maar hopen dat de daling doorzet en je die andere dingen bespaart blijven. En vooral dat jullie snel weer een kans krijgen om jou en je lieve man papa en mama te maken
     
    bubazwa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina