Duinrell Tikibad, de moeite?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door meintje, 21 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje

    meintje Fanatiek lid

    9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Als alles door mag gaan dit jaar zitten we in de grote vakantie in de buurt van Amsterdam.
    Onze kinderen zijn echte waterliefhebbers, dus willen we heel graag ergens gaan zwemmen. Mijn man kwam met Duinrell, maar nog nooit daar geweest. Onze kinderen zijn 8 en 10. Is dit leuk voor hun en is het de moeite waard?
    Als ik de site goed begrijp betaal je of enkel voor het attractiepark of voor het attractiepark+zwembad? Wij zouden dan eigenlijk echt voor het zwemmen willen gaan, maar daar zijn geen kaarten voor te krijgen. Enkel combinatietickets of ik begrijp het verkeerd.

    Zijn er misschien nog andere zwembaden daar in de regio die ook de moeite zouden zijn? Subtropisch en met wat spektakel zoals glijbanen/wildwaterbaan etc?
     
  2. MomK

    MomK Bekend lid

    27 okt 2019
    568
    425
    63
    Ik ben er vroeger (toen was ik een jaar of 10/12) geweest, en ik vond het geweldig! Vooral al die glijbanen, super leuk! Ik zou niet weten hoe het nu is, of er nog veel veranderd is in die tijd. Het is me wel echt bijgebleven, zou er graag nog eens heen willen als mijn kinderen groter zijn.
     
  3. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.588
    10.484
    113
    Mijn neefjes van die leeftijd en ouder vinden het altijd leuk om naartoe te gaan. Ik hoor wel eens negatieve verhalen over asociaal gedrag, maar ik verwacht dat ook daar nu andere regels gelden, waardoor dat ook minder zal zijn.
    Ik heb er nooit last van gehad, het is echt een groot leuk zwembad en het attractiepark is voor een paar uurtjes ook echt wel leuk (leuke achtbanen voor die leeftijden).
     
  4. Nougat

    Nougat Fanatiek lid

    27 mei 2018
    2.650
    1.185
    113
    Wij hebben toen via een veiling achtige site kaarten kunnen kopen voor alleen het Tikibad, geen idee of ze dat zelf ook aanbieden.
    Het is zeker de moeite waard. Wij zijn vorig jaar geweest met onze dochters toen 9 en 7. Ze vragen nog weleens om weer heen te gaan.
     
  5. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ik vond het verschrikkelijk... Het was zo druk dat je bijna je kont niet kon keren. Nu met corona zal dat wel mee vallen maar nee mij zie je daar niet meer.
     
  6. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.484
    8.332
    113
    Tikibad nog niet geweest (de jongste is niet zo’n durfal, de oudste juist wel, maar die redt zich vrees ik niet tussen al het pubergeweld...), maar Duinrell zelf is best leuk voor een paar uurtjes inderdaad! Combiticket is dus niet zonde van het geld oid. Geen idee wat de regels mbt Corona nu zijn, maar ik zou zo vroeg mogelijk gaan zwemmen, ‘s middags heb ik er al zo vaak een enorme rij zien staan om binnen te komen (en veelal jongeren dus ;)).
     
  7. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Het is “wel” leuk, maar alleen als je een aanbieding kan vinden. Ik vind het vreselijk duur voor de volle mep. Het is normaal afgeladen vol gepropt druk, maar dat zal nu wel anders zijn :)
     
  8. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
  9. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.391
    4.246
    113
    Vrouw
    Wij komen er elk jaar. In het park en ook in het zwembad. Het park is leuk, verwacht geen Efteling, maar wel leuk, leuke achtbanen. Het zwembad is wel voor durfals hoor, e4 is ook een kindergedeelte dat vind mijn dochter spannend genoeg. Maar de glijbanen zijn echt wel leuk en gaan erg hard.

    Vroeger kon je wel zwembad apart doen, maar dit was alleen in de winter of de Avonduren. Nu is het park het hele jaar open volgens mij. De beste tijd om te gaan zwemmen is of om 10 uur ‘s ochtends of aan het einde van de dag. Wij gaan er ook weleens naar de camping, dat is ook prima voor een paar dagen.
     
  10. ShineBright

    ShineBright Fanatiek lid

    29 jan 2014
    2.248
    668
    113
    Ben er al meerdere keren geweest en mijn man is er 2 maanden geleden nog met onze zoon geweest en ja voor jongens in die leeftijd is het een fantastisch zwembad. Heel veel glijbanen.
    Het kan wel druk zijn maar ligt er ook wel aan wanneer je gaat.
    Wij hebben altijd losse tickets gehad dat je 4 uur kan zwemmen, dus ga er vanuit dat dit wel mogelijk zou moeten zijn of misschien is dit alleen in de winter.
     
  11. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Ik vind dat tikibad niks. Vol, druk, viezig en na een uurtje hadden wij het wel gezien.

    Maar is ook een jaar of 5 geleden en misschien op een verkeerd moment.
    Wij kiezen nu vaak een centerparcs zwembad, (ook druk natuurlijk maar ja..) of gewoon een plaatselijk zwembad met een leuke glijbaan.
     
  12. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    wat Yeuu zegt. Ik ben gek op zwemmen maar het tikibad vind ik niks.
     

Deel Deze Pagina