duizelig en raar gevoel in mijn hoofd

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door anitaV, 20 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anitaV

    anitaV Lid

    6 jan 2006
    47
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Schoonhoven
    Hallo,
    Graag wil ik even wat advies.
    Ben nu voor de tweede dag thuis gebleven van mijn werk. Baal er vreselijk van. Sta nl voor een klas van 25 kids en het is bijna vakantie dus wil het graag tot het eind volbrengen met ze.

    Nu was ik gisterochtend draaiierig en durfde niet in de auto te stappen. Had dit al wel twee keer erder gehad, maar na wat gegeten te hebben was het over. Nu houdt het al twee dagen aan.
    Tevens hou ik veel vocht vast ondankt het vele drinken enz.

    Wat kan ik hier aan doen??

    Vriendelijke groeten,
    Anita
     
  2. Japke

    Japke Bekend lid

    1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Anita,

    Waarschijnlijk daalt je bloeddruk op dat moment of is vrij laag. Waardoor je dus niet lekker bent, eet dan even een boterham met kaas, een handje nootjes, paar dropjes, een kopje bouillon of soep. Mocht je echt flauw vallen of je merkt dat het niet verbetert met wat eten, bel dan even je verloskundige.

    De klas, ik snap dat het heel vervelend is maar een juf voor de klas die bijna van z'n stokje gaat is ook niet fijn voor de kinderen. Ik begrijp echt dat je het graag tot einde van dit schoooljaar wil volmaken maar als het niet gaat, gaat het niet.

    Succes,
    groetjes,
    Japke
     

Deel Deze Pagina