Duizeligheid van borstvoeding?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Margha, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Al enkele weken heb ik last van duizeligheid, hier ben ik al mee bij de HA geweest en heb bloed laten prikken. Hier kwam alleen uit dat mijn ontstekingswaarde iets verhoogd is wat kan wijzen op een verkoudheidje of virusje, heb hier alleen geen last van zover ik weet. Nu vroeg ik me af of de duizeligheid ook door de borstvoeding kan komen, iemand die dat weet?
     
  2. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik heb ook last van duizeligheid, maar hier zeiden ze dat bv hierop geen verschil zou moeten maken... Heeft de ha ook de bloeddruk gemeten? Die was bij mij aan de lage kant.
     
  3. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    Hoe is je hb gehalte,en je bloeddruk?verder deno ik niet dat het met borstvoeding te maken heeft.had de huisarts nog andere ideeën waar het aan kan liggen?
     
  4. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Ze hebben op meerdere dingen getest, hb en suiker was goed en bloeddruk ook. Ze deden er eerst niks aan. Ik heb vorige week vrijdag bloed laten prikken. Snap het ook niet maar wordt er niet beter op. Sinds vanavond wel pijnlijke rechter borst.
     
  5. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    N mv. Komt jouw duizeligheid door de lage bloeddruk volgens de huisarts?
     
  6. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Ik heb er ook een beetje last van samen met ernstige slaperigheid tijdens het voeden. Ik weet zeker dat het samenhangt met de borstvoeding en te weinig eten. Nu ik wat beter eet, gaat het beter.
     
  7. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ja. Mijn bloeddruk was niet te laag, maar zat er wel tegen aan...
    Kreeg de volgende tips: Als ik even had gezeten, moest ik wiebelen met mijn voeten voor ik op ging staan. En niet te snel met mijn hoofd draaien, alles op een rustiger tempo doen. En zoute dropjes eten! Ik moet zeggen dat ik me nu na 2 weken wel wat beter voel, alleen bij sporten merk ik het nog heel erg...
    Ik hoop dat het bij mij nu snel weg is. En ik hoop dat het bij jou ook snel beter gaat! En als je het niet vertrouwt of als het blijft, gewoon teruggaan naar de ha!! Ga ik ook doen als het nog langer duurt, ook al is het al wel verbeterd.
     
  8. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    slaperigheid heb ik idd ook last van, denk ook dat het wel met de bv te maken heeft. heb er namelijk nog nooit eerder last van gehad maar ja weet het ook niet 100% zeker.
     
  9. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Ja ga wel terug als het niet verbeterd, ik moet over 2 weken weer gaan werken en hoop dan wel dat het over is.
     
  10. Line

    Line Fanatiek lid

    7 jan 2007
    2.694
    265
    83
    Ik heb ervaring mee, als ik niet op tijd eet. Borstvoeding geven vraagt veel energie. Daarbij is het echt belangrijk dat je goed en regelmatig eet zodat je suikerspiegel niet teveel schommelt.

    Hoe ziet jouw eetpatroon eruit?

    Eet voldoende volkorenproducten en neem als tussendoortje volle kwark, noten of roggebrood.
     
  11. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Tijdens het toeschieten van je melk kan je bloedsuiker kort heel snel dalen. En daar kun je flink duizelig van worden. Zorgen dat je regelmatig iets gezonds eet en/of drinkt, en vooral dat je voor je aanlegt iets te eten en drinken onder handbereik hebt helpt dan.

    Is iets wat je vooral de eerste 3 maanden hebt trouwens. Bij sommige vrouwen is er ook een link met oxytocine. Die hebben dan datzelfde 'lome' of duizelige gevoel na een orgasme.
     
  12. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Bedankt voor het reageren. Ik moet er inderdaad wel goed opletten dat ik optijd wat eet, eet wel volkorenbrood en bijna iedere dag aardappels met groenten. Weet verder ook niet zo goed wat ik er nog meer aan kan doen. Heb vandaag wel lekker lang uit geslapen zo tussen de voedingen door, echt heerlijk.
     

Deel Deze Pagina