Mijn man werd vanmorgen door zijn collega naar huis gebracht, want meneer was zo duizelig, dat hij bijna van zijn trapje gevallen was. Heel plotseling, uit het niets. Hij moest een plaatje aan het plafond maken (hij is service monteur bij een woningstichting) en toen brak het zweet hem uit en werd hij duizelig. Ik heb de huisarts gebeld en vanmiddag kunnen we terecht. Ik vind het maar eng en hij loopt als een pinguin door de kamer heen als hij loopt, dus ik wil dan ook liever niet dat hij loopt maar dat hij blijft zitten of liggen.... Stel je toch voor dat hij valt.... Hij is niet misselijk. We zitten nu ook gewoon te lunchen.... Maar hij voelt zich wel draaierig. Hebben hier meer mensen hier wel eens last van duizeligheid? Wat kan meestal een oorzaak zijn?
Bij mij was het een lage bloeddruk wat toen de oorzaak was van duizelig zijn en flauw vallen. Ook kan het zn suikerspiegel zijn, ben benieuwd wat eruit komt vanmiddag bij de dokter. Sterkte iig!
Het zou ook "gewoon" stress kunnen zijn. Ik had het na mijn 2e miskraam heel erg. Ben toen ook flauwgevallen.
sterkte mijn vader had een paar jaar terug ook zo iets en het was bij hem zijn suikerspiegel omdat hij nooit wat anders dan kaas op zijn brood nam en nooit snoepte ja die mensen bestaan ook nog.
Nou, ik vraag me dus ook af of mijn man wel gezond genoeg leeft. Ik kook dagelijks wel gewoon groente en zo bij het eten, maar mijn man is geen fruiteter. Eén keer in de week eet hij misschien een banaan en vitaminepillen staan op het aanrecht maar die neemt hij nooit. Daarnaast ontbijt hij NOOIT. Het eerste wat hij op een dag eet is iets lekker bij de koffie, en anders zijn lunch. En hij zuipt best veel bier in het weekend. (Waar ik ook best van baal, maargoed....). Dus ik ben benieuwd wat voor vragen de huisarts vanmiddag stelt.
Ik heb het een keer gehad,en toen noemde mijn huisarts het de zomerdraaiduizeligheid..??(vond het al zo'n vaag woord) Ik kreeg pilletjes en sindsdien is het over. Heeft hij spanningen?
Het enige wat ik kan bedenken is de iui van gisteren. Waar hij ook nog eens te horen kreeg van de gyn dat zijn zaad echt niet goed is en dat we over gaan op ivf, als de 6 iui's niet lukken. Misschien dat hij daar onbewust wat stress over heeft. Aangezien denk ik het probleem van het zwanger worden meer bij hem ligt dan bij mij.
Mijne is dus net zo, slikt ook geen vitamine pillen, eet amper fruit. Hij slikt alleen de vitamine pillen als ik em klaar leg, zelf denktie daar niet aan. Dus als ik mijn vitamine pil neem dan krijgt hij die van hem ook. Anders krijg ik het niet in zijn ritme erin. Sterkte iig meis!
Misschien moet ik hem inderdaad maar verplichten om die vitaminepillen te slikken. Bijv. dat ik een glas water bij het warme eten neerzet met het pilletje ernaast. Maar zelf vergeet ik het trouwens ook altijd hoor... Maar ik eet tenminste wel elke dag fruit, hij niet. Die eigenwijze mannen ook.
nou ben benieuwd wat de dokter zegt, ik zou in eerste instantie ook denken aan zn suikerspiegel, maar dat van gister zal er ook ingehakt hebben denk.
Oké wat klote meid!!Misschien toch onbewuste spanningen! Ik duim voor jullie dat deze iui aanslaat!! Sterkte vanmiddag bij de huisarts!!
he waardevol.. onze mannen zijn niet eigenwijz.. ze weten te goed wat ze willen, en ze vergeten gewoon wat ze niet belangrijk vinden.. helaas is dat vaak te veel in onze vrouwen ogen.. maar daarom zijn we er ook voor elkaar.. spannende twee weken voor je hoor.. op moederdag.. leuk
Ik weet niet. De mijne vind ik soms wel een klein beetje eigenwijs. Ja, er is niets mooiers lijkt me om op moederdag moeder te worden, althans.... een groeiend kindje te krijgen in je buik...
dat is wel het meest ultieme moederdagcadeau ja. Hoelang duurt het voor je weet of het aanslaat. ja ik bedoel, kun je dan over een paar weken gewoon testen??