Vanmorgen ben ik voor de 1e fm geweest (dag 11) en ze gaf aan dat het baarmoederslijm nog wel dun was 5,1 maar dat dat nog wel door kon groeien. Daarna ging ze verder kijken en had ik links een eitje van 14mm en rechts 1 van 20mm. Vanmorgen dus gelijk bloed geprikt en vanmiddag word ik gebeld wanneer de inseminatie is. Hoe snel groeid alleen baarmoederslijmvlies want stel dat ik morgen of zondag al de inseminatie heb is het dan wel haalbaar wat het slijm betreft of kan je hiermee ook wel zwanger raken??
Het slijmvlies moet minimaal 7 mm zijn om een kindje in te kunnen laten nestelen. Aangezien jouw eitje al op knappen staat is de kans naar mijn mening klein dat hij nog 7 mm kan worden. Wel kunnen ze je in de volgende ronde Progynova bijgeven. Vaak helpt dit bij vrouwen het slijmvlies iets dikker te maken. Bij mij niet, mijn slijmvlies is altijd 1 a 2 mm . En bij mij weten ze ook geen oplossing. Dat rot slijmvlies, het verpest alles zeg ik altijd. Heel veel succes meid!
Babii, ik ga er ook niet vanuit dat het baarmoederslijmvlies veel dikker is geworden. Heb zondag de inseminatie gehad met helaas maar 300.000 zwemmers. Nu dus afwachten maar ga er niet vanuit. Wel heb ik morgen een telefonisch consult met de arts van het umc over de zwemmers en het dunne slijmvlies. Ik zie dat jij een ivf intake hebt in het umc in juni, kon je niet eerder terecht of meer door jullie zelf dat de intake wat later is. Ben hier benieuwd naar omdat ik zelf het idee heb dat we van de iui naar de ivf of icsi overmoeten en ik niet hoop dat het zolang duurt voordat we verder kunnen.. Groetjes, Jolanda
Hoi meis, Ik kon in mei al terecht, maar heb ook een spoeddoorverwijzing gehad. Mijn baarmoeder moet er voor me 25e uit en aangezien niks in me lichaam ook maar werkt en ze niks meer konden ben ik doorgestuurd. We konden zeker wel eerder, maar ik zat midden in een verhuizing en dacht laten we dan maar in juni op gesprek gaan. Wat naar dat er zo weinig zwemmers waren, maar je hebt er maar 1 nodig. Het klinkt cliché, maar het is wel zo! Overigens is mijn baarmoederslijmvlies ook altijd te dun. Bij mij is het door die verdomde prikpil. Kan je niet vragen of ze je voortaan aanvullend Progynova kunnen geven? Ik heb dat toentertijd met de Gonal F gehad en dat hielp niet, baarmoederslijmvlies bleef te dun. Nu spuit ik Menopur en moest vanaf CD1 Progynova en op CD9 (zat er nog geen eitje) maar wel een baarmoederslijmvlies van 5,4! En dat is voor mijn doen heel veel aangezien die normaal 1 á 2 mm is. Verder heb ik ook weleens verhalen gehoord dat vrouwen zwanger werden met 5 mm. Natuurlijk is het niet het beste, maar het kan wel! Ik heb overigens de Intake in het UMCU (utrecht). Groetjes
Dank je voor de super snelle reactie!! Ik hoor het morgen wel of ik andere medicijnen ga krijgen ipv clomid of dat ze een andere behandeling willen gaan doen. We lopen nu al in het UMC dus hopelijk kunnen we dan makkelijker door voor een intake als dat nodig zou zijn. Wat goed dat je baarmoederslijmvlies al zo'n stuk dikker is, hopelijk word het nog een stuk dikker zodat je nu echt een goede kans maakt... Wat heftig dat je baarmoeder er al uit moet op zo'n jonge leeftijd.. Ik zal je nog wel even laten weten als ik morgen de arts heb gesproken.
Ja, dat is inderdaad heel fijn! Hebben daar maanden over gedaan het dikker te krijgen . Helaas groeide er alleen nog geen follikel, maar dat wordt de Menopur ophogen. Welke arts heb jij daar? Ik ga naar mevrouw Van den Hout. Ben inderdaad benieuwd naar morgen. Overigens staat Clomid er wel om bekend dat het je baarmoederslijmvlies dunner maakt. Wellicht heb jij dus meer baat bij injecties. Heel veel succes morgen !