Durf ik het nog wel?

Discussie in 'Miskraam' gestart door metans, 27 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. metans

    metans Actief lid

    28 aug 2014
    349
    112
    43
    Vrouw
    Mijn 4de miskraam achter de rug,
    Zit nu een week thuis omdat me lichaam op is. Geestelijk is het ook best zwaar. Ik heb dagen geslapen. En soms heb ik het idee dat mensen het niet goed begrijpen.

    Van de week de stap genomen om toch naar de dokter te gaan, want wil me toch laten onderzoeken of het mischien aan mij ligt. Volgende week vrijdag moet ik naar de gyn. Doodeng, bang om te horen dat het aan mij ligt en ik nooit zomaar spontaan mama kan worden...

    Moest het even van me afschrijven..
     
  2. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    jeetje meid wat vreselijk heel veel sterkte gewenst
     
  3. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Afschuwelijk.
    Ik hoop dat je snel een antwoord krijgt, en er wat aan gedaan kan worden.

    Heel veel sterkte!
     
  4. HopeSept12

    HopeSept12 Fanatiek lid

    6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Geef niet op!!!!
     
  5. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Hee meid, ik heb precies te horen gekregen waar jij bang voor bent.. mijn baarmoeder bestond uit 2 holtes door een groot! tussenschot. Dat is verwijderd en via Gent ben ik nu een zeeeer trotse mama. 4 miskramen is geen pech. Ga naar de gyn en laat je onderzoeken. Mocht er iets uit de onderzoeken komen is ee veelal iets aan te doen. Ookal zou het probleem bij jouw liggen dan nog krijg je een kindje samen. Ja ik voelde me schuldig en heb zelfs een scheiding voorgesteld. En met wat hulp dmv extra medicijnen een prachtige dochter gekregen. Geef de hoop niet op!
     
    2011anoniem vindt dit leuk.
  6. 3112

    3112 Actief lid

    15 feb 2010
    217
    20
    18

    Dat zeg jij goed, 4 miskramen lijkt mij ook geen pech..
     
  7. Tinkerbell1987

    Tinkerbell1987 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Ik weet precies hoe je je voelt zie mijn onderschrift....
    Hier was het wel pech we hebben van alles laten testen na laten kijken en alles was goed en toen na de 4de mk was ik eindelijk goed zwanger en hebben wij onze zoon gekregen!
    Toen weer een mk en toen onze dochter!
    Nu zit ik weer midden in een miskraam de 6e ondertussen, ik weet ook niet of ik het nog wel wil proberen wil dit eigenlijk allemaal niet meer weer meemaken....
    Maar als je nog geen kindje hebt voelt dat zo anders.
    Ik wou je even een positief verhaal laten lezen dat het wel mogelijk is dat het pech is en het ook goed kan gaan na zoveel miskramen.
    Wens je heel veel succes en heel veel sterkte en hopelijk krijg je net zo'n succes verhaal als dat ik heb!
     
  8. K00

    K00 Niet meer actief

    Hoe was het bij de gyn @metans ? is er al iets meer duidelijk?

    Ik heb net mijn eerste miskraam achter de rug en ik heb al 2 kindjes, dus ik kan mijn situatie totaal niet vergelijken met jouw situatie. Ik wilde alleen even zeggen dat ik je onwijs een kleintje gun en dat ik hoop dat het je mag lukken!!
     

Deel Deze Pagina