durf niet te testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Janan, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janan

Janan Actief lid

26 feb 2008
    132
    0
    0
    hey hallo, ik kom hier alleen maar als ik wat onzeker ben vlgs mij, omdat ik het lastig vind om teveel op forums te zitten. Wil er niet constant mee bezig zijn.
    Ik heb 4 IUI behandelingen achter de rug en net weer 1 cyclus, alleen ik word niet ongesteld. Ik ben nu 6 dagen overtijd, maar ik durf niet te testen. Heel stom, want zo krijg ik natuurlijk geen zekerheid. Het is voor mij heel raar om overtijd te zijn. Met de IUI behandelingen was ik namelijk elke keer 4 dagen te vroeg en met een normale cyclus op tijd of 1 dag te laat. Vorig jaar ben ik een keer 4 dagen te laat ongesteld geworden nadat ik een test had gedaan. Kan het zijn dat ik zo graag wil en dat het psychisch is dat ik nog niet ongesteld ben? Ik zoek ook naar verschijnselen. Het enige wat er is is dat ik gevoelige borsten heb(maar dat heb ik ook als ik ongesteld word of ben) Mijn darmen doen al dagen raar(heb ik ook als ik ongesteld word), mijn reukorgaan is sterk en ik ben moe. Tja, nu kun je zeggen test dan, maar ik durf gewoon niet.

2. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Klinkt toch wel alsof je zwanger bent, maar ik lees ook wel vaker dat vrouwen ongi worden als ze een nega test in handen hebben. Jouw symptomen klinken wel erg positief vind ik, dus Ik zou toch echt gaan testen, want geen enkel persoon zal je zekerheid kunnen geven, dat kan echt alleen een zwangerschapstest. Bovendien... Als je nu niét zwanger bent, zou je er dan ook niet van die onzekerheid af willen zijn?
    Heel veel sterkte, ik hoop dat het raak is!

3. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom op Janan, ik begrijp je onzekerheid en
    eventuele teleurstelling, maar nu weet je helemaal niets!

*KUS*

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Meid ik zou echt testen..!!

Dan heb je zekerheid van beide kanten..

Nu zit je in onzekerheid meis..!

Succes

5. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    ik zou zeggen testen hoor!!

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zolang je geen zekerheid hebt kan je menstruatie door de stress ook uitblijven he..
    Ik begrijp je heel erg goed, het is ook allemaal niet makkelijk maar als ik jou was zou ik testen.. Ik hoop echt dat het raak is!

7. Janan

Janan Actief lid

26 feb 2008
    132
    0
    0
    dank voor de reacties. testen zijn al sinds dinsdag in huis, maar ben idd bang dat het een nega test is en dat ik daarna dus ongesteld wordt. Al ben ik nog nooit zolang over tijd geweest.
    Maar ik zou het ook niet kunnen geloven na 3 jaar wachten.... Ik kan me gewoon geen voorstelling maken hoe het zou zijn om idd 2 streepjes te zien.
    misschien moet ik het vandaag gewoon doen. maar dan wel wachten tot mijn man thuiskomt, want die zou het niet leuk vinden als ik het zonder hem doe
    Maar is het wel normaal dat mijn darmen zo vreemd doen dan? Ik heb steeds krampen namelijk en ben dan bang dat ik toch ongesteld word en ik bedenk me ineens dat ik de afgelopen 2 dagen ook steken in mijn linkerzij heb.

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik zou ook testen als ik jou was.
    steken in de zijn kan wijzen op een groeiend BM.
    daar had ik ook al sinds het begin last van.maar ja hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
    de darmen en en reukorgaan hoort wel een beetje bij het zwanger zijn.

9. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Meid ik zou vanavond als je man thuis is echt testen. Alles wat je opnoemt zijn zowel zw-symptomen als OG. Maar zolang je niet test, weet je nog niks en worden je zenuwen misschien wel veel erger.
    Het klinkt wel allemaal heel positief, mn duimen draaien voor je.

Liefs,
    Duveldraakje

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook ik duim met Duveldraakje mee.. en hoop gewoon echt dat je een mooie posi test in handen houdt vanavond! En mocht het niet zo zijn.. dan heb je in elk geval duidelijkheid..
    Natuurlijk zal er teleurstelling zijn, zeker in jouw situatie.. maar onzekerheid zorgt voor stress wat het allemaal niet gemakkelijker maakt.. Heel veel succes!

11. Zina

Zina Niet meer actief

Heey meid,
    ik zou gewoon testen, want mocht je geen posi test hebben en daardoor meteen ongie worden, kan je tenminste wel verder!

Maar natuurlijk hoop ik eerder op een posi test voor je!

Veel succes met testen!

12. Janan

Janan Actief lid

26 feb 2008
    132
    0
    0
    maar ik heb al wel het 1 en ander gedronken. Is het HCG hormoon dan nog wel te testen?

13. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    In je ochtend urine zit het meeste HCG.
    Dan weet je het zeker als je tot morgenochtend wacht.
    1 nachtje extra kan ook geen kwaad nu je al 6 dagen overtijd bent.
    Ik hoop zo voor jullie dat je zwanger bent!!
    Ik zal voor jullie duimen!!

14. Zina

Zina Niet meer actief

Je kan het altijd proberen,
    het beste is natuurlijk ochtendurine zoals je weet.
    Maar kijk maar even hoe donker je plas is,
    is het bijna water raad ik het af om te testen.

15. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Geen smoesjes, testen :p Zover als jij over tijd bent zou elke test uit moeten slaan als je zwanger bent.

Het klinkt alsof je het leuker vindt om te kunnen hopen op een zwangerschap dan om misschien zeker te weten dat het niet zo is. Daar is op zich niets mis mee natuurlijk, als jij die hoop leuker vindt dan de onzekerheid is dat helemaal jouw zaak. Een paar dagen later erachter komen kan echt geen kwaad hoor, hoewel ik er wel vast rekening mee zou houden met eten en drinken (geen rauw vlees, alcohol, etc.).

Maar misschien is het toch handig om te testen:
    Of je bent zwanger, en dan ben je langer blij.
    Of je bent niet zwanger, en dan ben je na de test van de stress af en word je misschien sneller ongesteld en heb je sneller je volgende ei.

16. Janan

Janan Actief lid

26 feb 2008
    132
    0
    0
    je hebt helemaal gelijk. ik ben gewoon een onzeker kipje. Ik ga dus gewoon zo testen!!!

17. shenoby

shenoby Niet meer actief

als je 6 dagen overtijd bent zou je ook met middag urine posi kunnen testen.
    wat er al gezegt werd gewoon even kijken hoe donker het is.

18. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Mits je al een tijdje niet meer naar de wc bent geweest, dan zit je urine langer in je lichaam en bouwt het HCG zich daarin op.

19. Zina

Zina Niet meer actief

alcohol heeft geloof ik wel invloed, of was dat bij een ovu test? maar dat staat ook wel op de test aangegeven.

20. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    we duimen voor jullie!!!

Deel Deze Pagina