Hallo, wie kan me helpen? Voor de kinderen ben ik op zoek naar lekkere tussendoortjes zonder al die E nummers en kleurstoffen. Zodat ze toch kunnen snoepen, maar dan verantwoord. Wie weet waar ik die kan vinden, recepten mag ook. Ook voor mijzelf zoek ik verantwoorde tussendoortjes zonder teveel suiker, en toegevoegde stoffen. het mag wel wat caloriën bevatten, omdat ik te snel afval.
in de supermarkt moet je eens in het schap kijken van de Zonnatura producten. Een beetje een goed gesorteerde supermarkt heeft daar ook dropjes staan en appelchips en groene gummikrokodillen en gewoon rozijntjes. verder kun je natuurlijk zelf popcorn maken, ook altijd feest! succes verder! groetjes esther
Vraagje: ik maak (voor mezelf) ook wel eens popcorn, maar de suiker blijft daar nooit goed aan plakken. Hoe doe jij dat?
Knappeltjes van Zonnatura. Zijn gedroogde appelschijfjes in een zakje. Als mijn dochter chips vraagt bedoelt ze dat, het zijn haar chippies!
Volgens mij hoef je niet eens zo 'ver' te zoeken. Vrijwel elke supermarkt verkoopt ook snoep van het merk Katja (gewoon in de gang met snoep) en daar zitten (als ik me niet vergis) geen kunstmatige kleur- en smaakstoffen in.