Ik heb 1 knalrode (Ray Ban), deze heeft echt een dik/stevig montuur (echt heel rood dus haha) en een neutrale (dun montuurtje). Ik wil wel af kunnen wisselen. 2 jaar geleden lenzen geprobeerd maar ik heb hele strakke oogleden en droge ogen. Als ik er weer eens zin in heb ga ik die nieuwe lenzen eens proberen. De opticien zei toen al dat deze er aan kwamen en wellicht wel zouden willen bij mijn ogen. Anders heb ik pech en blijf ik bebrild
Ow, kan natuurlijk ook een foto maken van beide brillen op tafel ofzo. Hoef er zelf natuurlijk niet op. Wie weet..als ik het niet vergeet.
Wauw,die staat je super!! Ik heb een hekel aan een bril omdat ik er zonder mooier uitzie. Maar ja lenzen verdraag ik niet en laseren is te duur Dit is de mijne:
Dit is mijn bril. Inmiddels alweer een paar jaar oud, maar nog geen zin om een nieuwe aan te schaffen ben alweer zo gewend aan deze. Vind mezelf alleen wel leuker zonder bril maar kan geen lenzen verdragen dus ik zal het ermee moeten doen. Maar na 10 jaar ben ik er wel aan gewend.
Ik ga hier echt mijn bril niet showen!!!!: ) Het model wat ik heb, daar zijn de Batavieren de Rijn nog mee overgekomen. Het is dan ook een noodbril, ik ben perfectly happy met mijn lenzen. Maarre... leuke brillen dames!
Adi, hier precies hetzelfde! Ook -12 beide ogen Ik had ook de aaaallermooiste brillen in mijn jeugd, NOT! Op mijn 15de mocht ik lenzen. Ik heb trouwens wel een bril met de ´dunst mogelijke´ glazen en ik vind het meevallen met het jampoteffect. (ze zijn wel HEEL duur) Wat ik wel heel jammer vind is de vervorming. Ik heb grote ogen maar met mijn bril op zien mensen kleine krieloogjes. Dat vind ik lelijk... Ik ben toe aan een nieuwe bril (voor opstaan, naar bed gaan en tv-hangavondjes) maar ik stel het uitzoeken en aanschaffen steeds maar uit. Misschien gewoon maar gaan en uitkiezen