Duurt lang

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door CLO, 27 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CLO

    CLO Lid

    20 mrt 2015
    58
    7
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Waarom duurt het zo lang voordat er uberhaupt iets bekend is van de Wazo?? Ik heb dit al 12 februari aangevraagd en er zou gister een waarschijnlijk beslissing worden genomen. Dit is nog niet gebeurd en we zijn nu 6 weken verder. Ik ben bang dat ik straks eerder bevallen ben, eer ik iets gehoord heb van het UWV.
     
  2. UWV

    UWV VIP lid
    Medewerker

    Hallo CLO,

    Ik kan me voorstellen dat je benieuwd bent, wanneer je de WAZO-beslissing gaat krijgen.
    Goed dat je contact opneemt, als je de aanvraag al 6 weken geleden hebt gedaan.

    Wij sturen de beslissing over je WAZO-aanvraag binnen 4 weken na ingang van je verlof.

    Je kunt in Mijn UWV nakijken wat de stand van zaken van je aanvraag is. Als wij een beslissing hebben genomen, dan vind je die bij ‘Mijn Documenten’ in Mijn UWV.

    Zijn wij (te) laat met de beslissing?
    Het snelst is om ons te bellen. Mijn collega’s kunnen je gegevens inzien en je laten weten wanneer je de beslissing krijgt. Stuur je liever een bericht? Dat kan ook via Mijn UWV.

    Ik wens je alvast een fijne verloftijd.

    Met vriendelijke groet,

    Nelleke
    UWV Webcareteam
     

Deel Deze Pagina