Ik heb sinds woensdag elke dag last van pijn in mijn buik alsof ik ongi moet worden maar weet dat ik zwanger ben want donderdag vruchtje met kloppend hartje gezien. Ik heb ook geen zwnagerschapsumptomen meer. Had last van mijn borsten en was steeds moe, alles was vies kwa geur maar nu is er niks meer aan de hand en loop dus alleen met pijn. Ik heb al 2 miskramen gehad en ben zo bang dat dit nu ook fout is Maar denk, kan het beter even vragen misschien kan iemand mij iets meer vertellen. Owja ik moet Donderdag de 14de weer voor een echo (is ondertussen al de 6de dan omdat ze eerst dachten dat het buitenbaarmoedelijk was maar gelukkig niet zo is )
HOi boefjes, MEnstruatieachtige pijn word veroorzaakt door de groei van de baarmoerder. Je ziet soms in eht begin vrij duidelijke klachten maar vervolgens geen een meer. Het kan absoluut nog terug keren maar je kan er ook van proberen te genieten dat je geen klachten hebt al kan ik heel goed begrijpen dat het je een soort van vertrouwen geeft. Houd nog even vol tot de 16e! Imke
Bedankt!! Ik moet straks (ja is vandaag en niet de 16de )naar het ziekenhuis om 10:30 dus dan weet ik meer Heb de afgelopen alleen maar onzeker rond gelopen en gedacht ik ga de gynaecoloog bellen voor een afspraak.. Maar omdat jij mij al een beetje gerust gesteld had heb ik gewoon netjes gewacht. Ik ben erg gespannen maar straks weet ik het antwoord Je hoort nog wel even hoe het gegaan is Groetjess
owja..ik ben het helemaal vergeten.. Nou euh..beetje gek verhaal en misschien daarom niet meer aan gedacht Maar gister met de echo zag alles er helemaal goed uit..alleen..is het er niet meer 1tje..maar we krijgen er gelijk 2!!! Het was even flink schrikken en wist mij ook niet echt raad meer maar nu een dag later begint het al goed te wennen. Nou ben benieuwd wat je ervan vind haha Groetjess
Ik vind het helemaal geweldig!!!! Gefeliciteerd!!! Wel bijzonder na al 6 echo's ineens nog een klein moppie erbij! Heb ik niet voor niets zitten duimen!!! Imke
misschien had je niet zo veelmoeten duimen hahah.. Mar ze hebben het niet gezien omdat ik ook nog maar 7 weken ben en de andere nu ook verstopt zat maar hij begon wat te wroeten en kijken hoe de eierstokken eruit zagen (vanwege een ontsteking die ik eerder gehad had) en toen opeens zag hij nog iets zitten en even beter gekeken en het was de 2de dus als hij niet had gekeken naar mijn stokjes dan hadden we het misschien nog niet geweten haha.. Ik zit alleen nog met een klein probleem en misschien kan jij mij tips/raad geven want ik weet het echt niet Ik ben altijd een stevige roker geweest en met de vorige zwangerschappen ook gerookt (geen 30 maar 10 ofzo) schaam..schaam.. Nu wil ik echt stoppen maar het lukt niet..en al 3 weken bezig maar elke dag moet ik er gewoon 1 hebben. Ik heb niks meer in huis maar mijn broer/familie komt geregeld en die heeft altijd wel wat..dan lukt het mij niet.. dus mijn vraag..weet jij hoe ik moet stoppen??? is accupunctuur ook wat? en is dat schadelijk? nou ja vast niet schadelijker dan de rottige peukjes