Na een terugplaatsing van ICSI traject zijn we voor de eerste keer zwanger (na meer dan 2 jaar). Vandaag hadden we een eerste echo op 5 weken 5 dagen. Er was een vruchtzak en dooierzakje te zien maar nog geen vruchtje. Ze vond dit geen probleem en zei dat het op deze termijn nog heel hard kan verschillen van dag tot dag. Iemand positieve ervaringen? We mogen volgende week woensdag nog eens terug gaan op 6+5.
Ze heeft gelijk Ik had met 6 weken (ivf) ook een echo met een lege vruchtzak.... zelfs geen dooierzak en de uitkomst van die zwangerschap banjert hier al 14 jaar rond
Yup helemaal mooi dit. Ik had bij mijn missed abortion (die ging pas na 7 weken mis) bij 6+2 een vruchtje maar dat was echt amper te zien, paar dagen ervoor had die er niet gezeten. En bij deze zwangerschap op 6+5 ook pas ieneminie vruchtje die nog helemaal hoog bovenin tegen de kant geplakt lag waar ze ook goed naar moest zoeken. Dus hier mag je voor nu gerust op zijn. Over een week verwacht je iets te zien maar ook echt nog klein hoor (rijstekorrel)
Jip, bij mijn echo op 5.4 destijds wilde de arts een ring zien, meer niet. Die zag ze Net als jouw echo