hier met 6,5 week al uitwendig! en dat terwijl ik een aardige "spek" buik van mezelf heb.. moest wel een volle blaas hebben! maar alles was prima te zien zelfs het hartje zien kloppen
Ik heb ook inwendig gehad en ik vind het helemaal niet vervelend. En je kan het allemaal heel goed zien, en het doet zeker geen pijn hoor. Ik ga morgen weer voor de echo en vind het wel heel spannend, ben benieuwd hoe de kleine er nu uit ziet.
Ik had bij 9 weken nog inwendig en afgelopen dinsdag een uitwendige. Vind het beiden helemaal top. Geweldig om je kindje te zien.
Ik krijg woensdag mijn eerste echo.Mij heeft ze niet gezegd dat ik met volle blaas moet komen?Spannend he,zo'n eerste echo,dan heb je echt bevestiging dat je een kindje in je hebt!
Bij mij met 10 weken en 1dag eerst inwendig, was wel te zien maar niet duidelijk genoeg, dus toen inwendig.
Bij mij was het zelfs met 12w4d nog niet goed uitwendig te zien. En ik had echt een Heule Volle Blaas. Was blij dat ik eerst naar de w.c. werd gestuurd voordat ze inwendig verder gingen. Haha. Voel je niks van hoor. Enne, ik had ook niet het idee dat ik er 'voor schut' bij lag ofzo. Daar was ik totaal niet mee bezig: Ik zag m'n kind! Hoera!
ik had bij mijn eerste echo 6 weken en 6 dagen al uitwendig en was een goed knipperlichtje te zien ! bij 8 weken en 4 dagen een inwendige echo gehad vanwege pijn in mijn darmen en nog steeds een knipperlichtje te zien !
Ik heb hem met 8 weken 3 dagen zowel uitwendig als inwendig gehad (dit omdat ik dacht 10 weken te zijn gerekend met mijn laatste periode)
bij mij zeiden ze in ´t ziekenhuis, bij vk/gyn dat ze tot aan de 12 wk inwendig deden omdat ´t dan mooier en duidelijker was!
Heb gister mijn 8weken echo gehad! Eerst uitwendig maar doordat m'n darmen te vol zaten gaf dat teveel schaduw en was het beeld niet duidelijk. Daarna inwendig gekeken...even zoeken... zat goed verstopt.... en ja hoor een garnaal van 2 cm en een mooi kloppend hartje! Inwendig stelt echt niks voor, was zelf echt stiknerveus maar dacht echt 'is dit nou alles?'. Tis meer het idee en vond het zelf nogal genant om daar zo in je blote kont te liggen met je benen wijd . Maar ach, ze kijken er niet eens naar joh, alle aandacht is gericht op het beeldscherm. En zodra je het op het scherm ziet heb je niet eens meer door dat dat ding er in zit, hahah! En het beeld is zoveel duidelijker inwendig!! Echt de moeite waard! Hoop dat ik de volgende keer weer inwendige echo krijg, haha!
ik mag 16 april voor mijn eerste echo. dit is de eerste keer,dat ik met 8 weken een echo krijg. normaal altijd tussen 11 en 13 weken. vind het wel heel eng moet ik zeggen. ik hoop zo dat alles goed is,en dat het hartje klopt. heb al 2×een mk gehad. wel allebei rond de 5 weken,en allebei spontaan. ben benieuwd of ik hem ook inwendig krijg. heb ik nog nooit gehad. gelukkig is het snel genoeg 16 april.