Kun je dat zien op een echo? Als ze dat kunnen zien snap ik niet dat ze dan niet meteen even hebben gekeken gisteren want ik lag daar toch al ongemakkelijk op die bank. Nu moet ik wachten tot morgen en hopen dat mijn HCG waarde naar beneden is gegaan.
hoi, ik begrijp je vraag niet helemaal. Heb je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Het ligt aan de zwangerschapsduur of je dat kunt zien op de echo. Als het heel vroeg is misgegaan kun je niet zien waar het vruchtje zit of zat. Mirjam
Ik ben gisteren begonnen met vloeien na bijna 9 weken zwangerschap. Ik heb af en toe wat krampjes en wat stolsels meer eigenlijk niet. De Gynaecoloog heeft een inwendige echo gedaan en er was niets te zien. Nu heeft hij ook mijn bloed laten prikken om te zien hoe hoog mijn HCG waarde is. Deze vond hij nog wel erg hoog dus nu moet ik morgen opnieuw bloed af laten nemen. Als het niet minder is willen ze weer een echo gaan maken. Ik zie het nut niet zo van deze echo tenzij ze een buitenbaarmoederlijke zwangerschap op de echo kunnen zien. Mijn vraag is dus of je het zou kunnen zien? Of dat er misschien iets anders is waardoor mijn HCG nog hoog is.
hoi Kim, ja op een echo kunnen ze wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zien ja. Het is wle belangrijk om dat te weten dus ik zou die echo dan zeker laten maken! Mirjam
Is gelukkig niet nodig omdat mijn hcg waarde goed is gezakt. Woensdag was deze nog 2200 en als dat vandaag niet gezakt was dan zouden ze verder gaan kijken. Vanmorgen was het nog 600 dus een geluk bij een ongeluk.