hoi hoi vandaag een echo gehad. Heb geen leuk bericht gehad. Ze hebben kunnen zien dat het aan een kant een waterhoofd heeft, en een vermoeden dat de ruggegraat niet helemaal volgroeid is. De laatste 3 ruggewervels zitten niet aan elkaar vast. Moet maandag of dinsdag met groningen toe voor een second opion . Daar gaan ze uitgebreid kijken . Nou dan ga je er ook heen en denken dat alles goed is . En das leuk nieuws voor het weekend niet dus . We moeten van de week maar afwachten hoe de zaken er voor staan . Ik zal jullie op de hoogte houden groetjes marjon
wat kloten meid als er wat is je weet ons tevinden he doe lekker rustig aan en we hopen dat je in groningen goed nieuws krijgt tehoren knufels van je buren
Jeetje meid wat klote nieuws hoop voor je dat ze in groningen goed nieuws hebben voor jullie ik zal voor jullie duimen
Tjeempie weet even niet wat ik moet schrijven, het lief zou ik iets opbeurderigs schrijven maar ......woorden ontbreken!!! suc6 is dat iets? ik denk aan je meid!! Kop op!!
Jeee, ik word er even helemaal stil van. Net als wat nameless al schrijft: ook ik kan er geen woorden voor vinden. Heel veel sterkte deze komende tijd en nu maar hopen dat er in Groningen minder slecht nieuws te halen is. Groetjes van Kiki
dank je wel meiden voor jullie lieve reactie`s mijn gevoel zegt dat het miss wel meevalt . maar aan de andere kant ben ik ook heel bang voor wat er gaat komen . Je bent er wel de hele tijd mee bezig. Maar we wachten maar af wat groningen straks gaat zeggen.