echo gehad

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door sassie25, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Vandaag heb ik een echo gehad om te kijken hoe ons ukkie ligt :) en ook een beetje om nog ff te gluren voordat het geboren wordt.

Aaah elke echo die ik krijg word ik meer en meer verliefd op dat kleine ding hier in mijn buik!! Hahah en nu we niet meer zo lang hoeven te wachten, wordt het alleen maar erger.

Ukkie vond het echo apparat niet zo leuk want het verzette zich hevig door ertegen aan te schoppen en te boksen hahaha. Uk lag lekker te slapen komt de vk ineens met dat ding... Zo lief om te zien: eerst ff gapen, daarna fel in protest ( daar werd mamma minder blij van ;))

Alles was in orde: ukkie groeit goed, zit op het gemiddelde, ligt met zn koppie naar beneden, vruchtwater is voldoende. Kortom alles weer helemaal ok.

Over 2 weekjes weer een afspraak en dan gaan we het over de bevalling hebben... ben benieuwd hahaha.

xxx sas

2. keetling

keetling Actief lid

3 feb 2009
    215
    1
    0
    Noord-Holland
    Nou mooi dat alles ok was!

Heb je het nog gevraagd van die indalingsweeen?

Liefs Keet

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Oh meis, wat fijn om te horen,....en het komt steeds dichterbij dat je de kleine uk in je armen kunt houden, lekker hoor!
    Geniet er nog maar lekker van!

kuskus

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

mmm hahah goed dat je het zegt... maar niet gevraagd. Volgens haar was uk nog niet ingedaald, dus zullen het wel gewoon oefenween zijn. Heb er na van de week ook geen last meer van geahd. Heb wel gezegd dat ik af en toe zo'n last heb van opvliegers. Kwam door de hormonen en ze zegt het zijn dezelfde opvliegers als dat vrouwen in de overgang zijn. Maar over 2 weken weer afspraak, dan zal ik het vragen. Was zo onder de indruk van ons kleintje dat ik er niet meer bij nagedacht heb.

Met jou alles goed verder of nog last? xx sas

5. keetling

keetling Actief lid

3 feb 2009
    215
    1
    0
    Noord-Holland
    Ja zo nu en dan nog licht last. In ieder geval niet zo pijnlijk als vorig weekend. Ik moet as vrijdag weer naar de vlos dus zal het dan wel even vragen. En die opvliegers gaan maar niet weg:).

Liefs

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Heel erg vervelend die opvliegers hahah. Hier vanmiddag een vriendin op bezoek die had het koud terwijl ik zat te zweten van de hitte haha.
    Ik hier af en toe nog last van een zeurderig gevoel naast mn lies, lijkt beetje op ongesteld. Maar geen kramp ofzo. Leer er maar mee leven, nog 6 weken hahaha.

xxx sas

Deel Deze Pagina