Echo met 5 a 6 weken vanwege buikpijn

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mayflower, 9 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Hallo dames
    Al een paar dagen last van flinke buikpijn en rugpijn aan 1 kant. Vk gebeld en moest langs het ziekenhuis voor een echo.
    Mijn berekeningen kwam ik uit op 5 weken en 6 dagen. Inwendige echo. Ze zagen vocht in me baarmoeder en in me eistok zagen ze een grote vochtblaas waarvan ze zeiden dat daar me ei vandaan kom. In me haar moeder zagen ze een beginnende zwangerschap. Ik kon er niet veel uit maken zag een smal langwerpig zakje en onderin zag je iets heel klein grijs iets zitten. Ik zag ook iets knipperen. Maar volgens haar was dat bloed die er heen stroomt. Ze hebben het opgemeten en het kwam over een met 4.5 week a 5 weken. Ik heb 26 september me regels gehad en testen positief op 20 oktober. 26 oktober moest ik weer me regels hebben. Ik heb nog nooit eerder een vroege echo gehad. En maak me wel een beetje onzeker. Aangezien dit een spontane zwangerschap is na ivf wat is normaal om te zien tijden een echo rond deze tijd ?
    Liefss
     
  2. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    Rond deze termijn zie je volgens mij of niet zoveel. Ik heb er (nog) geen ervaring mee, maar heb komende dinsdag een echo, dat zal rond dezelfde termijn zijn Dus heb me wat ingelezen.
    Wat ik heb begrepen, is de kans groot dat je 'niks' ziet. Misschien een klein vruchtzakje maar een hartje meestal nog niet. Wanneer heb je weer een echo?
     
  3. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Ik heb woensdag 14 nov weer een echo.
    Dus bijna een week later. Was nu ook meer om te kijken of het op de goeie plek zat. En dan vrijdag 16 nov weer een echo in t ziekenhuis
     
  4. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Ja had wel gelezen idd dat je vaak rond dit term in niet veel ziet. Ok al weet je het en je krijg een echo maak je je altijd zorgen haha raak dan toch lichtelijk in paniek
     
  5. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    Spannend! Kan dus dat je volgende week een hartje ziet! :)
     
    Mayflower vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina