Hoi allemaal, t wordt een lang verhaal, alvast bedankt voor het lezen 10 juli kwam ik erachter dat ik zwanger ben. 1,5 week geleden heb ik een bloeding gehad en de zwangerschapstesten werden steeds vager. Ik ging er dus vanuit dat ik een miskraam had gehad en niet meer zwanger was. Maar de testen worden weer steeds duidelijker. Ik ben dus waarschijnlijk (weer/nog) zwanger. Volgens de verloskundige kan het zijn dat het er eerst twee waren, OF dat ik meteen weer zwanger ben. In dat geval gokt ze dat ik nu ongeveer 4 weken ben. De laatste optie lijkt het meest waarschijnlijk. Nu mijn vraag: Ik heb komende woensdag mijn eerste echo. Ik zou dan 8w6d zijn. Maar goed... Waarschijnlijk ben ik dan toch maar 4w6d. De verloskundige wilde toch de echo doen, voor het geval ik WEL bijna 9 weken ben. Maar ik vroeg me af of er, ook in het geval dat ik maar 5 weken ben, toch al iets te zien is op de echo... Alvast bedankt!
Er is dan wel iets te zien wat lijkt op een zwangerschap,maar geloof dat het hartje pas bij 6 weken begint te kloppen. Dus dat zou betekenen dat je geen zekerheid hebt. En als er nog niks te zien is,dan denk ik dat ze over een week of 4 nog een echo maken
Hmm... oke... Maar ze kunnen dan wel zien of ik uberhaupt zwanger ben? Want ik ben bang dat ze helemaal niks zien, en dat ik dan denk dat het helemaal mis is...
Ja hoort,ze kunnen dan al een begin zien van een zwangerschap. Dus je hoeft niet bang te zijn dat ze niks zien.
hallo ik heb een miskraam gehad bij 7 weken en met 5 weken al bloed verloren en met 6 weken echo maar je moet dan al verdikking zien van baarmoederslijmvlies en daar kunnen ze uit zien of je zwanger bent en ik kreeg echo met 4 wken en 5 dagen ivm bbz en dan zag je bij mij tenminste een zbegin van een zakje meer een vlekje inimini maar wel die baarmoederslijmvlies dat die dikker was en toen was ik nog gewoon zwanger maar idd om echt iets te zien is 7 a 8 het beste zeide ze tegen mij en dan heb ik wel een sgehoord dat met 6 weken nog niet altijd klopt dus toen ben ik met deze zwangerswchap met 7 en half geweest en zag idd iets en het klopte dus duim voo rjou en suces.
Er is dan een duidelijk vruchtzakje te zien Helaas veder nog niks, maar de bevesteging dat er iets zit is al helemaal leuk
Ik heb een echo gehad met 5 weken, er was niet veel te zien alleen een soort van kring, er is dan dus wel een zwangerschap te zien, maar verder nog niets...spannend dus! succes! liefsss
ze zat bij ons bij de april-mama's en heeft daar verteld dat ze op de echo een lege baarmoeder zagen. ze heeft dus een miskraam gehad, helaas.
Oh, sorry... had niet meer gekeken... Lief dat jullie ernaaar vragen! Lien, bedankt dat je t even hebt uitgelegd. Ik heb dinsdag weer erge bloedingen gehad en woensdag op de echo was idd niet veel meer te zien, hier en daar wat stolsels... De diagnose was dan ook duidelijk: missed abortion.
HOi, toen ik zwanger was van de eerste heb ik ook met 5 weken een echo gehad. Er was wel een vruchtzakje te zien, het was toen echter nog te vroeg om te zien of er 'leven' in zat of het een zogenaamd 'windei' was. Dat was toen nog te vroeg om te kunnen zien. (het was een inwendige echo) Maar alles was gewoon goed hoor, er is dus wel gewoon wat te zien. Succes!
Oh sorry, ik had vandaag gereageerd maar lees nu net pas dat het toch niet goed was....sorry voor mijn geposte bericht maar ik had dat niet gezien. Sterkte ermee!