go4baby ,meis vervelend he de krampen,hoe gaat het nu met je,ik had ook 1 dag last van veeeel stolsels en groot ook
Weet niet of dat ooit geklopt heeft maar het is gestopt te groeien bij 7w5d dacht met 10 weken een leuke echo te krijgen maar niet dus. Heb vandaag de vk gebeld en voicemail ingesproken of ze mij wil bellen wil even wat duidelijkheid want word gek van het wachten op de miskraam ook omdat ik het gevoel heb dat het uit zichzelf niet gaat beginnen. vonden jullie het wachten op de miskraam ook zo vervelend? ik kan me niet eens concentreren op het werk en thuis komt me ook bijna niks uit de handen omdat ik er continu mee bezig ben.
Ik ben nu 9 en halve week, maar het is ongeveer 2 en halve week geleden gestopt met groeien. Had vandaag wel wat krampen, echt soort ongigevoel. Maar verder niks. Met mijn werk is het allemaal heel goed geregeld, dus ik blijf gewoon lekker werken. Voel me wel een wandelende tijdbom, omdat het elk moment kan beginnen. Maar de afleiding is me ook wat waard. Gewoon lekker kunnen lachen enzo.
Ik ervaar dat gelukkig helemaal niet zo, maar ik snap je wel hoor. Je leven staat toch in de wacht momenteel. Ik heb juist veel aan de afleiding op mijn werk. Ik kan er gewoon over praten daar, dat is ook fijn. Ergens zou ik ook wel diep onder de dekens in bed willen kruipen en mezelf verstoppen tot het voorbij is...
Wat ontzettend fijn dat het tot nu toe meevalt! Ben gewoon opgelucht. Met een beetje geluk ben je het nu kwijt en blijft het verder rustig. Dikke knuffel!
knap van je dat je door blijft werken,ja wat moet je ook anders,petje af iedergeval en een dikke knuff
Dag lieve dames! @ Goudvis: snap het wel hoor, want je zou denken dat het vanzelf wel los moet komen. Dat is niet altijd het geval. Bij mij, leeg vruchtzakje, zeiden ze dat het heel lang kon duren voordat het spontaan zou gebeuren. En ik heb gelezen dat pas bij de 12e week je lichaam realiseert dat het niet goed zit en gaat afstoten. (doordat je placenta er niet is of niet voldoende van de hormonen aanmaakt.). Ik weet niet hoe dat bij jou zit. Ik ben dus woensdag gestart met de pillen. Die helpen wel goed. Het komt met vlagen. Tot nu toe heb ik overdag niet veel verloren. Alleen 's nachts kwamen de stolsels los (dat voelde ik en daar werd ik wakker van). Misschien ben ik vannacht het vruchtzakje wel verloren. Ik voelde iets groots naar beneden glijden en dat stuiterde voor mijn gevoel meteen in het water van de wc (ik was nog wat slaapdronken en mikte niet goed op het plateautje... ). De krampen komen echt met vlagen, net als weeen. Heel bijzonder. Vooral 's nachts, maar ik ben moe genoeg om weer door te kunnen slapen. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Dinsdag heb ik nacontrole in het ZH. Gaan ze kijken of de boel leeg is. Al met al kan ik ze wel aanraden. Maar ik heb vaak die krampen als ik ongesteld ben. Geen idee hoe het uitpakt als je daar niet zo'n last van hebt. Wat ik fijn vind is dat mn lichaam het nu zelf allemaal opruimt en daardoor hopelijk ook mijn nieuwe cyclus weer op gang gaat brengen. (ook al is het met medicatie gestuurd). Goudvis en Freesia: heel veel sterkte de komende dagen. Ik hoop dat het spontaan los komt allemaal en dat het allemaal geestelijk en lichamelijk te behappen blijft. liefs go4baby
ik had echt 1 dag net zo kramen en ook in de rug,netzoals bij de weeen toen van délano.had ik ook rug weeen zeg maar,en nu weer, ik verloor ook alleen maar stolsels,en net zo groot ook,en veel bah, hoop e cht voor je dat de pillen goed helpen, alleen de pijn is wat minder he, ja heb alwel slijm gespot dus we gaan druk aan de klus
Hier sinds een paar uur krampen... het komt en gaat. Voelt ergens zelfs fijn, dat er tenminste íets gebeurt. Ga zo lekker in bed liggen, warmtedekentje op mijn pens en de paracetamol binnen handbereik. Ik heb trouwens niks gehoord over nacontrole, lijkt me wel de bedoeling toch?
@ Freesia: hoe is het daar bij jou? Zet het door allemaal? Ik hoop dat het niet te heftig gaat worden. Ik heb net een aantal uren heftige weeen gehad en heel veel stolsels verloren, uiteindelijk misschien wel het vruchtzakje, het was iets groots dat na een paar hele heftige weeen met een plons de wc in schoot (ik dacht die vannacht ook al verloren te hebben, maar nu had ik echt heftige weeen om de paar minuten vanaf 15 uur vanmiddag. Soms echt zo zwaar en zo pijnlijk, ik dacht echt af en toe dat ik er in bleef.... Nu is het weer wat afgenomen gelukkig. Ik hoop dat het ergste nu voorbij is... De volgende keer dat ik dit heb hoop ik dat ik er een gezonde baby uit pers! Dat geeft toch wel wat meer voldoening Liefs aan iedereen!
@Go4baby, dat klinkt wel heftig allemaal. Zijn de krampen nu verdwenen? Het klinkt wel alsof het er nu wel zo'n beetje uit moet zijn. Gaat het nu beter met je? Een nacontrole heb ik niet gehad, behalve dat ze de weken erna mijn bloed in de gaten hebben gehouden. De HCG was voldoende gedaald en het vruchtje bleek na onderzoek compleet. Hopenlijk constateren ze dinsdag dat alles eruit is. @Freesia, is het bij jou op gang gekomen vannacht? Heel veel sterkte. Hier gaat alles goed. Had deze week mijn ei en hoop dat ik deze week een heel erg mooi sinterklaaskadootje heb gekregen. Een knuffel aan iedereen.