Echo was niet goed vandaag

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nadesy, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Allemaal een gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar!

Wij hadden het feestje thuis...ben bijna rollend rond 4en naar mn bed gegaan, heb het even moeilijk gehad toen iemand vroeg het het nou met me ging...daarna snel mn glas wijn weer gevuld ;)

Ik zag er wel tegenop hoor, gelukkig is het gezellig geweest met vrienden en familie en vanmorgen met een champagne ontbijt het nieuwe jaar begonnen (ik vind champie heeerlijk Freesia hihi)!

2. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    allemaal gelukkig nieuwjaar!

ik heb het ook welgeteld 5 minuten moeilijk gehad, verder heb ik een prima feest gehad. Vandaag nog welgeteld 3 druppels bloed verloren, en dat vind ik verwaarloosbaar, dus ik denk dat ik zometeen ook mijn Lief maar eens bij zijn lurven grijp.

Ik had met mezelf afgesproken dat ik er tijdens de kerstvakantie nog eens lekker van zou genieten, een wijntje enzo, en dat ik me het komende jaar braaf zou gedragen, babyklaar, zeg maar. Met de kater die ik nu heb is het niet moeilijk te beloven dat ik van de drank afblijf...

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hihi, die Thura :) Is het gelukt?
    Hier wel :) Alleen greep liefje mij, nóg beter :)
    Ik had vlak voor het douchen een grote klodder vruchtbaar slijm, sorry voor de details. Schrok er zelf van ;)
    Dus wie weet!

4. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    hahaha... nou Lief wil nog onder de douche dus dan grijp ik hem daar wel... En morgen hebben we ook nog vrij dus kunnen we lekker de hele dag in bed blijven als we willen...

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Heey meiden

allemaal een gelukkig en gezond 2008,

en we gaan met ze alle voor 2008 he,

dikke knuff voor jullie

6. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Iedereen een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2008 toegewenst... zullen we afspreken dat iedereen voor 2009 zwanger/bevallen is?

Ben blij dat de feest dagen weer voorbij zijn weer in het normale ritme komen.

Heb vanochtend weer ff getest en deze was negatief dus dat is mooi :rolleyes: hoe tegenstrijdig kan het zijn over een paar weken zou ik er van balen.

is trouwens weer iemand afgevallen bij de juli mama`s meisje0123

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hallowa,

Nou ben oud en nieuw goed door gekomen.
    Op het moment van happy newyear was het toch even slikken!
    Vandaag weer voor het eerst aan het werk geweest,
    zag er behoorlijk tegen op maar het viel allemaal reuze mee.
    Ben in ieder geval blij dat die feestdagen achter de rug zijn en alles weer normaal is.

Jeetje goudvis dat meen je toch niet....weer 1 afgevallen?

knuffies
    Jootje

8. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Hey meiden, hoe is het met iedereen het is hier een beetje stilletjes geworden ;)
    Hopelijk gaat het goed met iedereen!

Vandaag voor het eerst weer contact met die vriendin gehad (die mij vertelde 10 wkn zwanger te zijn op 2e kerstochtend).
    Gelukkig hebben we het besproken en snappen we elkaar, zij dat ik de dag van bellen niet begreep en ik dat ze haar best heeft gedaan om het anders te doen maar helaas niet lukte. We hebben een goed gesprek gehad, heb haar ook verteld dat ik het best moeilijk vind dat zij nu zwanger is, begreep ze.

Maandag heb ik mijn na controle bij de gyn, ben benieuwd of ze nog aanvullende info heeft voor ons en hoe het in de toekomst verder gaat.
    Vooral mijn zusje is benieuwd of het erfelijk is omdat mijn moeder rond haar 18e een ontsteking had aan haar eileider en die is toen verwijdert, nu ik en het lukt haar niet om zwanger te raken, dus die vraag wil ik ook stellen.

Sneeuwt hier...jammer dat het donker is
    liefs

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ook hier sneeuwt het...moest vanuit het werk naar huis rijden. Best glad zo nu en dan!

Triessie:
    Fijn dat je het hebt bijgelegt met je vriendin, en dat jullie elkaar begrijpen.

Ik heb 10 jan. mijn nacontrole. Kzie er best tegenop. Ze hebben het vruchtje en de slijmvliezen onderzocht. Achteraf had ik zoiets van: misschien wil ik dat liever niet weten als er wat mis is...

Ik hoop voor jou op goede info triessie, zodat je zusje er misschien ook wat aan kan hebben.

Liefs Jootje

10. Dag meiden,

Allereerst voor iedereen hier een vruchtbaar en gelukkig nieuwjaar toegewenst.
    Ik heb de laatste paar pagina's bijgelezen. Hopenlijk blijven de juli mama's nu zitten waar ze zitten.

Ik heb een fijne vakantie gehad. Wel moeilijk gehad op het moment dat we hadden besloten dat we het zouden vertellen. Maar nu gaat het prima. Ik heb op oudejaarsdag op de skipiste mijn ei gevoeld. Het klussen volgens mij wel goed getimed. Afwachten maar.

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    klussend vanaf de skipiste :p........

12. Dat lijkt me wel een aardige uitdaging. Hahaha.

13. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ik ga ervan uit dat we goede info krijgen, ik kijk er positief tegen aan, mn gevoel zegt dat het goed zit verder...alleen durf ik dat bijna niet neer te zetten...want stel dat het anders verloopt, dat ik een bbz zou krijgen had ik ook niet verwacht, dus ik ben wel iets voorzichtiger geworden.

Is dat een procedure dat ze het vruchtje nakijken?
    Lijkt mij ook wel spannend dan ja....heb je redenen om het 'extra' spannend te vinden, ik bedoel hebben ze er iets over gezegd?

14. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Hey Caro, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad....en tsja bovenop de ski piste...stoer! hahaha...hoop ook dat jij een mooi jaar gaat krijgen!

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee meiden,

Ik kan het niet geloven Goudvis, nóg een afvaller bij de juli-mama's :confused: :( Bah.

Met mij alles goed, heb een ei gehad afgelopen woensdag, dus toch!
    Heel vreemd ergens, voor mijn gevoel was ik gisteren nog zwanger.

Moet wel zeggen dat er toch anders in sta merk ik wel. Anders dan voor de zwangerschap. Toen was alles nog lollig en spannend.
    Nu zou ik me ineens voor kunnen stellen dat ik voor mijn NOD ga testen. En dat is helemaal niks voor mij! Ben ik normaal veel te nuchter voor.
    Hele andere lading ligt er nu op, zo gek.

Triessie, fijn dat je hebt gepraat met je vriendin. Hopelijk houdt ze nu wat meer rekening met je. Ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt.

Hier helemaal geen nacontrole gehad. Ook wilde niemand ons klontje zien. Ik vind dat zo gek, zoveel verschil tussen verschillende gyns.
    Ik heb ook geen bloedonderzoek gehad ofzo.
    Niet dat ik dat nodig vond ofzo, maar ik vraag me dan af waarom jullie wel en ik niet?

Caro, wie weet is je sneeuwballen-ei bevrucht! Ik duim voor je :D

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik ben een beetje aan de late kant :oops:

Maar wil jullie nog een ontzettend gelukkig, gezond en vruchtbaar 2008 toewensen..!

Ik hoop dat meisje0123 hier nog kom lezen, want ik wil haar veelll sterkte wensen met het verlies van de baby :(

Meiden ik heb alle vertrouwen in jullie dat in 2008 allemaal bolle buikjes rondlopen in deze groep :D

Dikke knuffff voor jullie allemaal!

17. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Daar gaan we voor!

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    blijkbaar is het in het ZH waar ik was een standaart, want misschien vinden ze dan een reden waarom het mis is gegaan.
    Ik vind het gewoon spannend...stel dat ze wat vinden, en dan?

jootje

19. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Als het standaard is dan zou ik proberen me niet teveel zorgen te maken, dan 'hoort' het er gewoon bij en probeer dat ook zo veel mogelijk tegen jezelf te zeggen....

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Heey lieve meiden
    hoe gaat het met jullie?

Deel Deze Pagina