Echo....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marleenb1983, 16 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleenb1983

    27 mrt 2007
    12
    0
    0
    Ik ben vandaag voor een echo geweest. Volgens mijn berekening zou ik bijna 9 wkn zijn maar op de echo 6,5 wk..... :(:
    Nu moet ik over 2 weken terug komen. Ben er erg onzeker over. We hebben wel het hartje zien kloppen. Heb ook geen bloedverlies.

    Zijn er meiden die dit herkennen?
     
  2. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    nee, ken het niet, maar als het hartje klopt is het toch een goed teken! het kan natuurlijk zo zijn dat je later je ovulatie gehad hebt als dat je dacht, of is dat niet mogelijk?
    In ieder geval wil ik je heel veel succes wensen en ik hoop voor je dat je over 2 weken nog steeds een heel mooi kloppend hartje ziet!
     
  3. dolfijntje1985

    dolfijntje1985 Bekend lid

    28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik heb wel verhalen gelezen op de site van vrouwen die het ook hadden dus ik zou me er geen zorgen over maken het is natuurlijk niet leuk om dat te horen maar het is niet erg het hartje klopte dus ik zou me echt geen zorgen maken en anders had de verloskundige wel wat gezegt als het niet goed was waarschijnlijk was je eisprong wat later als dat je dacht

    liefs diane
     
  4. MelanieM

    MelanieM Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Ik was ook altijd minder ver dan dat ik dag. Blijk een late eisprong te hebben, pas op de 16e/ 17e dag en de berekening van de vk is vak wat ruimer.
     
  5. bij mij was het ook het geval..
    blijkbaar was mijn innesteling gewoon wat later!
    zou kunnen hoor!

    als het hartje klopt.. niks om je zorgen over te maken!

    Je moet nu alleen wat langer wachten op de 12 weken ;)
     
  6. Ireen79

    Ireen79 Actief lid

    4 jun 2007
    109
    0
    0
    Volgens mij komt het wel vaker voor, hoor!