Hallo, Dames Ik ben 7 week zwanger en ben vorige week donderdag bloed verloren whaaa dacht ik pff,nu eindelijk gerust nu gisteraaf weer mega buikpijn hele nacht bah en weer wat bloedverlies Naar ha post geweest en moest vk bellen voor echo kon morgen pas dus nu zo spannend he ben zo bang dat het mis is maar goed Wie heeft dit ook gehad en heeft geen mk gekregen?? Sorry voor lang verhaal Liefs
Ik heb 4 x een bloeding gehad en elke x een extra echo toen... en zie mijn banner... ukkie zit nog steeds lekker warm daarbinnen!!!
Succes morgen! Stiekem komt bloedverlies vaak voor tijdens de zwangerschap hoor! in 50% van de gevallen betekend het niets
Weer bedankt voor je reactie miss heb ik idd wel geluk en ben ik bang voor niks zien we morgen gelukkig. Liefs
Hier ook 2 keer bloedverlies gehad, en twee keer door naar het ziekenhuis verwezen bij 10 weken en 16 weken. MAAR ook twee keer niks te vinden! Alles was prima!,, Uk doet het tot nu toe prima en al bijna weer 31 weken zwanger!
Hallo,Allemaal Heb een echo gehad en het hartje klopte dus mega blij zijn. LIefs En bedankt voor de reacties