Echte menstruatiepijn, maar toch zwanger...kan dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Iwish, 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Hallo allemaal,

    Ik zit weer op het wachtbankje en voel van alles. Ik zit vandaag op dag 31 van mijn cyclus en zou vandaag of morgen ongi moeten worden want ik heb mijn ei gehad rond dag 17 of 18. Nu heb ik al een paar dagen echte ongipijn in mijn buik maar ben nog niet ongi. Was vanmorgen ook in de diarree en lig al twee dagen na het werk uitgeblust op de bank. Mijn buik was net behoorlijk van slag. Zo'n weeig gevoel weet je wel. Het gaat nu wel weer wat beter.

    Maar wat ik mij dus afvroeg is...kun je ondanks al deze klachten die volgens mij toch echt duiden op een opkomende ongi...toch zwanger zijn?

    Ik weet dat ik nog niet overtijd ben maar toch...het begint te kriebelen hè. Maar dat snappen jullie als geen ander denk ik. En de banner hieronder is gebaseerd op een cyclus van 34 dagen. Maar uitgaande van het feit dat ik meestal 14 dagen na mijn ei ongi word zou ik dus nu een cyclus moeten hebben van 31 of 32 dagen.

    Veel succes allemaal meiden!

    Liefs,
    Iwish
     
  2. Bibi23

    Bibi23 Actief lid

    4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hai Iwish

    Het kan beide! Vervelend he die onzekerheid..
    Ga je morgen testen?
     
  3. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent meid! Spannend zijn die laatste dagen van je cyclus he?

    Zo ver ik mij kan herinneren had ik de eerste paar weken van mijn zwangerschap af en toe behoorlijke buikpijn, dus volgens mij kan het er wel bijhoren..

    Veel succes met afwachten meid!

    Liefs Kiss
     
  4. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    yep dat kan zeker ik dacht ook dat ik ongesteld moest worden maar zie banner :)

    succes met wachten!
     
  5. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik wist echt zeker dat ik ongi ging worden. Alle krampen die ik elke maand had, had ik toen ook. Maar ik werd het niet. Dus na een paar dagen overtijd te zijn toch ff een test gehaald en die was heel duidelijk. (zie album) De volgende ochtend weer en weer duidelijk.

    Dus, geef de hoop nog niet op. :D
     
  6. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Succes en je houdt ons wel op de hoogte he?
     
  7. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Denk dat dat nog wat te vroeg is...dus wacht nog even een paar dagen met testen...hoe graag ik ook wil.

    Ja die onzekerheid is vreselijk! :( Je gaat hopen...en dan is het zo'n enorme teleurstelling als je toch ongi wordt.
     
  8. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    De ene maand kan ik er beter tegen dan de andere. Dit is zo'n maand dat je midden tussen de zwangere vrouwen en den babies zit voor mij dus dan heb ik het er altijd wat moeilijker mee.

    Ik hoop het zo hè... :(
     
  9. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Oh wat super! Heel erg gefeliciteerd! Gaat alles goed met je?

    Ik ga vanmiddag ook nog op kraambezoek... :( Is altijd wel even zwaar om dit soort momenten.
     
  10. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Jij ook hartelijk gefeliciteerd! Ik geef de hoop ook zeker niet op...maar mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden dat ik er af en toe gek van word.

    Mooi buikje al zeg! Hoop dat alles goed met je gaat.

    x
    Iwish
     
  11. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Dank je en tuurlijk hou ik jullie op de hoogte. ;)
     
  12. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    dankje, ja sinds deze week gaat het gelukkig heel goed (alleen gister behoorlijke steken gehad bij mijn liezen dat ik niet goed kon lopen maar neem het allemaal voor lief zolang met de kleine alles goed is! )

    Ja kan ik me voorstellen is echt niet zo leuk als je lang moet wachtten en al die teleurstellingen en dan overal nog eens op kraambezoek gaan. Ik gun het echt iedereen die al zolang bezig zijn!
    Ik wens je echt veel succes! ik zal voor je duimen :)
     
  13. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Hallo ladies,

    Nog geen rode heksen hier hoor...blijven duimen. :)
     
  14. Tezzz

    Tezzz VIP lid

    9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    bij mijn eerste zwangerschap had ik het gevoel of mijn ongi gewoon niet door wou zetten. Had vreselijke ongipijnen alleen het bloed ontbrak. Ik heb dus ook pas na 16 dagen overtijd getest en mijn streep was duidelijker dan de controlestreep! Bij mijn tweede zwangerschap voelde ik juist pas wat na 6 weken of zo. Ik heb toen puur getest omdat ik toevallig op de kalender zag dat ik de week ervoor ongi had moeten zijn! Ik had wel een aantal migraine aanvallen gehad vlak achter elkaar en was moe, maar dacht dat het door mijn aanstaande rij-examen kwam. Vanwege die stress dus nooit meer eraan gedacht dat ik ongi had moeten worden.

    Het kan dus alle kanten op.

    Succes!

    Liefs Tezzz
     
  15. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Ik werd vanochtend wakker met een zenuwachtig gevoel in mijn buik. Ik stapte uit bed en ging meteen even in mijn onderbroek kijken...niks...geen rode heks te bekennen. Ik hield het niet langer vold dus ik heb een zwangerschapstest gepakt en terwijl manlief nog half lag te dommelen zat ik daar in mijn eentje op het toilet. Plassen in een bekertje...stokkie d'r in...en terwijl het stokje volzoog zal ik al langzaam het tweed streepje komen en moest meteen huilen...ik kon het niet geloven...mijn man stond binnen en minuut bij me...zonder bril, met min 8 en min 7 en vroeg wat er aan de hand was...ik zei...kijk zelf maar. Haha! Ik ben zwanger! Ik kan het niet geloven...loop de hele dag al in een roes. Heb meteen de huisarts gebeld omdat ik een schildklier probleem heb. Volgende week kunnen terecht.

    Zo meiden, na bijna 3 jaar is het dan toch zover. Zo zie je maar...de aanhouder wint.

    Veel liefs,
    Iwish
     
  16. hartewens

    hartewens Fanatiek lid

    11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Super! Gefeliciteerd! Ga je je banner ook even aanpassen? :thumup: Nu kan het eindelijk!
     
  17. naatje218

    naatje218 Actief lid

    21 jul 2007
    259
    0
    0
    Gefeliciteerd! Lekker gevoel he... xx
     
  18. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Ik heb hem inmiddels aangepast maar weet niet of het klopt omdat ik niet heel regelmatig ongi was zeg maar. Heb maar een cyclus van 32 dagen aangehouden.

    Het voelt super! Maar kan het nog niet geloven.
     
  19. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    hey super gefeliciteerd! :D
    geniet er maar lekker van alles kan toch gebeuren zoals je ziet ;)
     
  20. knorrsan

    knorrsan Actief lid

    15 mrt 2007
    103
    0
    0
    gefeliciteerd
     

Deel Deze Pagina