Een aantal vragen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Pam, 12 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Hoi Vlos!

    Gister heb ik een test gedaan en ja, zwanger! Hartstikke leuk nieuws..
    Ik ben nu dus 4,5 week zwanger..

    Maar heb sinds een paar dagen een knellent gevoel en pijn rechts in de onderbuik en dat trekt me in de lies.

    Is dat wel normaal dat ik er al zo'n last van heb? Ik vind dat vrij vroeg en word er een beetje onzeker van!


    Vraag 2:

    Wanneer kan ik het beste de vlos gaan bellen voor een afspraak?


    Groetjes pam
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Pam,

    Gefeliciteerd! Dat rare gevoel kan zijn van het groter worden van je baarmoeder. Het is allemaal millimeter werk, maar het is allemaal strak daarbinnen en moet ineens gaan groeien. Alles rekt mee uit. Verder kun je nu al de vk bellen als je zou willen. Die vraagt je de eerste dag van je laatste menstruatie en vertelt je dan wanneer zij een intake gesprek met je willen. Dan kun je de afspraak vast maken, ook al zit je in de hele spannende fase van de zwangerschap.

    Groetjes Brigitte
     
  3. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Bedankt voor de reactie en de felicitatie!

    het gaat nu gelukkig weer beter! Vorige week kon ik niet meer lopen s'avonds het trok me zo door de lies heen.. Ik dacht al, ohnee niet nu al he! hahahah.. Maar gelukkig is het nu alweer een paar dagen over!

    Ik wist niet dat dat al zo snel kon in een zwangerschap en maakte me een beetje zorgen, maar ben blij dat je me hebt gerustgestelt!

    groetjes pam
     

Deel Deze Pagina