Een aantal zwangerschapsklachten.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Nancy, 5 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hallo,

    Ik ben momenteel zwanger van ons 2de kindje. (16 weken en 4 dagen)
    Bij mijn dochter Had ik nergens last van.
    Vandaag heb ik vreselijke buikpijn, pijn van onder bij mijn vagina (beide een stekende pijn) en pijn in mijn onderrug. Ik dacht zelfs vanmiddag bij boodschappen doen dat ik misschien wel mijn kindje zou gaan verliezen, mensen vroegen mevrouw gaat het wel U trekt zo wit weg. Dit kwam door die pijnen wat ik zojuist beschreef, ik had ze alle drie tegelijk.
    Mijn moeder zegt dat ik dan rust moet nemen. Is dat zo, en wat betekent dat???

    Alvast bedankt voor je antwoord.

    Groetjes Nancy
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi nancy,

    Voor je lichaam is het niet niets een tweede zwangerschap,het word allemaal wat zwaarder. Wat je waarschijnlijk hebt gevoelt zijn je banden die ook in je vagina lopen. DIe kunnen heel gemeen steken als of er een breinaald in je vagina word gestoken. Je banden moeten steeds harder werken door de groeiende en zwaarder wordende baarmoeder. En als je kindje diep in je bekken dus laag in je baarmoeder gaat liggen is het nog wat pittiger voor je banden. Luister goed naar je lichaam en doen het rustig aan

    Imke
     

Deel Deze Pagina