Ik snap er even niks meer van... Aangezien ik een onregelmatige cyclus heb, weet ik niet precies wanneer ik ongesteld moet worden. Houd ik de kortste aan, dan vandaag, bij de langste zou het nog bijna een week kunnen duren. Maar volgens mij had ik rond 1 augustus mijn eisprong, dus dat zou betekenen dat ik nu ongeveer ongesteld zou moeten worden (als ik niet zwanger ben natuurlijk.. ) Heb al een week last van pijnlijke gespannen borsten, steken in m'n onderbuik en de welbekende aders op m'n borsten. Af en toe een beetje een 'raar' gevoel in m'n maag/buik. Afgezien van de blauwe aders zijn de klachten normaal gesproken niet aanwezig voordat ik ongesteld moet worden. Vanochtend had ik ineens witgele 'dikke' afscheiding (sorry... ) met een paar sliertjes bloed. Geen oud bloed, maar echt rozig/rood. Ben net weer naar de wc geweest, niks te zien, bij het afvegen alleen wat witte afscheiding, absoluut geen bloed. Mijn concrete vraag: Kan het nog steeds bloed zijn van de innesteling, als ik twee weken geleden al m'n eisprong had? Zou het dan geen 'oud bloed' moeten zijn? Oh ja, heb gisteren een test gedaan, deze was negatief.... Groetjes!
Je kunt niks anders dan nog een weekje wachten en als je nog niet ongie bent, dan nog een keer testen. Niemand weet hoe het lichaam nu ècht werkt.. En ik had ook een beetje roze bloed een week voordat ik ongesteld werd. Ook de "klachten" die jij beschrijft. Maar dit hebben ook mensen die wel zwanger zijn! Het lichaam is een raar ding .
Dat klopt, je lichaam kan je zo voor de gek houden! Dat weet ik natuurlijk zelf ook wel.. En dat ik maar gewoon moet afwachten, tja, vrees dat er idd niks anders op zit... Stiekem hoop ik natuurlijk gewoon op ontzettend veel reacties van mensen die twee weken na de eisprong ook bloedverlies hadden en toch zwanger bleken te zijn, daar wordt het wachten iets makkelijker van..
het kan zijn dat ik het verkeerd heb, maar 2 weken na de eisprong moet je doorgaans ongesteld worden. (bij een cyclus van 28 dagen). tussen de 5 en 10 dagen na je eisprong vind de innesteling plaats. Gebeurt dat niet, dan gaat je eicel ten gronde (menstruatie). Ik heb ooit ergens gehoord dat wanneer je zwanger bent je toch wat bloed kan verliezen op het moment dat je ongesteld had moeten worden, alleen is dit dan veel minder hevig en lang dan wanneer je niet zwanger bent. Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent, dus ik zou nog even wachten met testen en dan over een paar dagen nog eens. succes ermee!
Hoi, Voor de zwangere onder ons of voor die gene die al zwanger zijn geweest. Wie van jullie heeft wel eens een innestelingsbloeding gehad? Hoe zag dat eruit of hoelang heeft het aangehouden. Nou alle info is welkom. Ik heb vandaag een soort van afscheiding gehad die oud bloed had. Nu ben ik via de rekenmachine gaan kijken en ja het zou eventueel kunnen maar ik vraag me af hoe het er ongeveer uit zou moeten zien en hoe lang. Bij mij was het dus met 1 inlegkruisje goed te doen en heeft het enkele uurtjes aangehouden met naar de wc gaan en afvegen, dus echt minimaal, maar wel genoeg om waar te nemen. Ik hoor het graag van jullie. Ik vind het nu zo eng en spannend worden, misschien zie ik spoken en zit ik er helemaal naast en gaat mijn lichaam gewoon gek doen maar ik denk ik hoop dat het raak is ik hoop het zo. Cyclus 31 dagen gerekend: 24 Juli 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 7 Augustus 2008 Een beetje vruchtbaar 8 Augustus 2008 Vruchtbaar 9 Augustus 2008 Erg vruchtbaar 10 Augustus 2008 Eisprong 15 Augustus 2008 Innesteldag 24 Augustus 2008 Vanaf hier kun je testen 3 Mei 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum
Hoi allemaal, Ik zal me even kort voorstellen. Wij zijn nu ruim een jaar bezig voor de tweede en ik heb ook mijn nod de 23ste. Ik zag dit berichtje en aangezien ik afgelopen woensdag een heel klein beetje bruinverlies had en vandaag ook een beetje donkerdere afscheiding had met afvegen wilde ik even reageren. Het is elke maand weer spannend en telkens weer zo hoopgevend als de eerste kwaaltjes lijken te ontstaan.... Vanmorgen ook een beetje misselijk, rare pukkeltjes op mijn tepels(? nog nooit gezien!) en de hele dag traanogen. Verder weinig trek in eten wat ik de vorige zwangerschap ook had. Zucht....we zullen maar even geduld moeten hebben tot volgende week. Succes met wachten! groetjes Gwen
@ missswiss, het is erg mooi om te lezen wanneer mensen hetzelfde hadden als jij nu en die zwanger zijn of al een kindje hebben.. Maar aan de andere kant ga je dan ook zelf denken dat je zwanger bent. Als je dat echt bent nu, dan zou het natuurlijk heel erg mooi zijn! Maar als je het niet bent is het straks een enorme teleurstelling.. Je kan gewoon niks anders dan wachten. Ik dacht ook echt dat ik misschien wel zwanger zou moeten zijn, maar nee hoor... 'k Hoop wel op positief nieuws van je!
@ MyPrecious: Je hebt natuurlijk helemaal gelijk! En eigenlijk weet ik dat ook wel... En, ben vandaag ook nog eens ongesteld geworden en dus met m'n neus op de feiten gedrukt! Ach, eigenlijk ook niet zo erg, (een) volgende keer beter, toch? Groetjes!
Ik ben vandaag ook ongi geworden. Heel erg verdrietig om dit alles. Ik dacht gisteren nog echt dat het misschien een innesteling was. Heb nu een hele korte cylus. Nu 25 dagen gehad. Wordt er nu al gek van van die onregelmatige cyclus. 1e was 36 dagen 2e was 26 dagen 3e was 31 dagen 4e was 25 dagen
Erg jammer missswiss & wendyvanliemde.. Volgende maand hopelijk beter nieuws! Komt er weer een onzekere tijd aan het einde van jullie/onze cyclus. Ik zit zelf nu op dag 9, duurd lang :-k